![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Sitter på hotellrummet nu efter en hektisk dag på en mässa i Barcelona.
Som synes på bilden så finns det en hel del trevliga leverantörer att diskutera med... // Mats |
Trevlig mässa verkar det som :) Man kanske skulle åka på såna nån gång :)
|
så ger du oss bara EN bild.. nu tycker jag att du ska skapa ett galleri :)
|
Citat:
|
fifan.. om hon är produkten och han leverantören så kan du skriva upp mig.. :lol:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Kan ge dig en till, sen får det vara bra :lol: Citat:
Kan tillägga att han var oerhört sympatisk och vi hade en riktigt trevlig kväll med många pilsner och Vodka/Lemon... //Mats |
Man kan tydligt se att jag har satsat på fel bransch... men vad säger frun Mats? :D
|
Ja, Mats om de nu är så tråkigt så kan du skicka mig på alla mässor :P
|
Citat:
Hoppas du får en trevlig vistelse Mats :rolleyes: |
Snuskgubbe.
|
Ja det är till att ta ut löneförmåner ser jag :-)
Bra att du kvalitéts testar varorna ordenkligt .... Du rockar fett Mats ... |
Citat:
|
Citat:
Eoheohehoe, skojar bara som alla förstår :) Ser skoj ut! :) |
2 bifogad(e) fil(er)
Så där, nu var man hemma efter en arbetsam vecka i Spanien.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
// Mats |
Jobbsäkra bilder ;) Borde det inte finnas en varning för alla kontorsslavar?
|
Haha, max hardcore så jävla skön. :)
|
:wub:
|
Haha Mats du är skön :D
|
Citat:
http://www.na.se/artikel.asp?intID=1050611 |
Citat:
|
Här får du en gåta "Spindel"..
Mats: Bilder på topless tjej. Mattias(våldtäcksman-avatar): SNUSKGUBBE!! Ni1cklas: Ska du säga med våldtäcksman avatar.. Svaret döljer sig någonstans.......... :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fullständigt OT, men jag tycker det är oerhört smaklöst och respektlöst (gentemot våldtäktsoffren) att försöka göra humor av det hela, vilket torde varit anledningen till att avataren valdes? |
Mattias är väl som mig här på WN, något av en "företagande" vilde.. om inte folk här vill göra affärer med mig pga att de inte delar sina åsikter med mig så är det upp till dem. Det kommer troligen inte märkas i min plånbok så väldigt.
Jag tycker mattias inlägg var träffande.. och ang avataren så tror jag att den är vald eftersom den ser precis ut som en avatar, det är nog ingen baktanke bakom den. Lite ungdomligt oförståend bara :) |
Själv brukade jag använda en bild på den påstådda kaparen Atta eller vad han hette, som avatar i olika sammanhang, ett tag efter 11 sept 2001. Det beror väl på hur avtrubbad man är och vilken humor man har... samt hur stor samhörighet man känner med offren osv...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson