WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   missdomain (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=16588)

jake 2006-10-03 08:17

I början så gillade jag missdomain skarpt, men dels tycker jag de tar för hög provision, det är svårt att kontakta en säljare och så undrar jag vad som egentligen gäller? Är inga avtal genom missdomain bindande? Är det bara att dra sig ur när man vill, även efter att en affär är avslutad över säljarens minimipris?

Jag vann iaf en auktion som avslutades över säljarens minimipris, men de den första månaden hände ingenting trots att jag skickade mail till både missdomain och säljaren, och nu får jag beskedet att säljaren har dragit sig ur.
Kan man göra så på missdomain? Gäller det också köpare?

design.se 2006-10-03 08:53

Tyckte mig se samma mönster vid missdomains "försäljning" av webdesigner.se, men kan ha missat något...

Emil_P 2006-10-03 09:01

Vi har ett probelm med en del auktioner där säljare ansluter sig via någon hotmail-adress eller liknande och lägger in en mängd olika auktioner. Många glömmer sedan bort sina auktioner, främst på grund av att de slutar använda hotmailadressen och när vi sedan försöker jaga upp dom per telefon istället så visar det sig att dom inte har kvar det domännamn som blivit såld via oss.

Vi tar gärna emot tips om hur man kan undvika dessa problem. Det tar mycket tid och kraft, för att inte tala om all badwill vi får.

Player 2006-10-03 09:22

Jag har gjort ett flertal köp via MissDomain och samtliga dessa har gått igenom utan några problem. MissDomain tillhandahåller en mycket bra tjänst enligt min mening.

Jag förstår problematiken kring domännamn som blir kvar i systemet trots att de bytt ägare eller gått ut. Men det är samma sak på andra liknande tjänster, som Sedo exempelvis.

magic 2006-10-03 09:32

Citat:

Originally posted by MissDomain@Oct 3 2006, 09:01
Vi har ett probelm med en del auktioner där säljare ansluter sig via någon hotmail-adress eller liknande och lägger in en mängd olika auktioner. Många glömmer sedan bort sina auktioner, främst på grund av att de slutar använda hotmailadressen och när vi sedan försöker jaga upp dom per telefon istället så visar det sig att dom inte har kvar det domännamn som blivit såld via oss.
Vi tar gärna emot tips om hur man kan undvika dessa problem. Det tar mycket tid och kraft, för att inte tala om all badwill vi får.

Tvinga säljaren att logga in en gång i månaden (eller oftare) för att hålla sina auktioner live. skicka ett påminnelse email och varna efter 3 veckor och ett mail efter en månad som talar om att dessa auktioner nu har hamnat i karantän tills personen loggar in igen. Passa även på att be personen att uppdatera eventuella kontaktuppgifter.

jake 2006-10-03 10:57

I mitt fall borde inte säljaren vara så svår att få tag på då webbsidan i fråga återigen är utanonserad på missdomain (i kombination med en annan webbsida). Säljaren borde även gå att kontaka genom den webbsidan som de sålde som fortfarande är aktiv.

Men frågan är om man är juridiskt bindande att genomföra försäljningen vid ett avslut över reservationspriset på missdomain.

webdoc 2006-10-03 21:54

Jag har köpt två domäner via missdomain, och betalat för dem givetvis, men trots det har inget hänt fortfarande.
Nu har det nog gått över 1-2 månader. Jag har dock ett köp som gått igenom helt problemfritt.
Som nämnt, är det tråkigt med oseriösa köpare och säljare som stökar till på Missdomain.

Kanske borde ni på missdomain, sätta en tidsgräns hur länge en domän får ligga på "till salu" listan, så de inte ligger där för all evighet. Jag har lagt bud på ett antal domäner, som nu efter ett kvartal, inte hänt någonting med fortfarande. Eller som de domäner jag redan betalat för - att informera lite mer vad som händer, då statusen inte alltid ger en klarhet.
I det ena fallet är det fortfarande Missdomain som skall ta nästa steg: "MissD, Bekräfta betalning från köparen och meddela säljaren att byta ägare på domänen.".

För övrigt är Missdomain är bra sida med mycket potential.

Emil_P 2006-10-03 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av magic
Tvinga säljaren att logga in en gång i månaden (eller oftare) för att hålla sina auktioner live. skicka ett påminnelse email och varna efter 3 veckor och ett mail efter en månad som talar om att dessa auktioner nu har hamnat i karantän tills personen loggar in igen.

Idag så måste säljaren återaktivera sin aukton efter 12 månader, men man kanske skulle sänka detta till 6 månader. Påminnelsemail är inget vi tror på i och med att inkorgarna fylls med massor av skräp och ännu ett mail som inte tillför något är inte populärt.

Citat:

Originally posted by -jake@Oct 3 2006, 10:57
I mitt fall borde inte säljaren vara så svår att få tag på då webbsidan i fråga återigen är utanonserad på missdomain (i kombination med en annan webbsida). Säljaren borde även gå att kontaka genom den webbsidan som de sålde som fortfarande är aktiv. Men frågan är om man är juridiskt bindande att genomföra försäljningen vid ett avslut över reservationspriset på missdomain.
Ja, försäljningen är juridisk bindande. Men, problemet har varit många gånger att bevisa om säljaren hade rätt att sälja domännamnet. Många har hävdat att gamla anställda har lagt ut företagets domännamn, och att börja driva juridiska procceser för domännamn som köpts för 100 euro är ju helt bortkastat. I några fall har vi till och med fått samtal från en arg förälder som gnäller om att vi inte kan gå vidare med någon rättslig prövning på grund av att säljaren är minderårig. I ditt fall är det så att personen sålt ett domännamn som han inte ens äger själv, alla fall om man får tro whois-informationen. Vi har inte fått tag på honom för att bekräfta detta, men ringer man till bolaget som står som ägare av domännamnet så ställer sig alla frågande till försäljningen. Min kollega Björn har begärt fram uppgifter från hans internetleverantör.

Citat:

Originally posted by -webdoc@Oct 3 2006, 21:54
Jag har köpt två domäner via missdomain, och betalat för dem givetvis, men trots det har inget hänt fortfarande. Nu har det nog gått över 1-2 månader. Jag har dock ett köp som gått igenom helt problemfritt. Som nämnt, är det tråkigt med oseriösa köpare och säljare som stökar till på Missdomain.
Tyvärr så finns det inte bara oseriösa säljare utan även oseriösa köpare. Vi har börjat skicka en del obetalda fakturor till inkasso men även dom har svårt att få in pengarna från köparna.

Citat:

Ursprungligen postat av webdoc
För övrigt är Missdomain är bra sida med mycket potential.

Vi har precis blivit klara med en ny version av sajten som vi just nu håller på att betatesta så allt fungerar. Det kommer göra det bättre att undvika långdragna försäljningsprocesser, bland annat kommer säljaren kunna ta beslut om försäljning vid varje bud som kommer in ochberhöver alltså inte (som idag) vänta tills det når reservationspriset. Vi håller även på att undersöka möjligheterna med kreditkortsbetalning så man kan snabba på inbetalningar av köpesumman vid en försäljning.

grazzy 2006-10-03 22:41

Verifiera att auktionsägaren äger domänen, antingen genom att signa upp på en email via domänen eller kan stoppa en fil på domänen (så som tex google gör).

Skicka sen även ut mail till säljaren periodvis för att verifiera att domänen fortfarande är till försäljning, de behöver inte vara obligatoriska men kan vara en indikation av aktivteten för eventuella köpare; tex (har svarat på 2/4 verifikationsmail, ej svarat på mail 2006-08-12, 2006-09-02).

Frost 2006-10-04 00:13

Jag tycker helt klart att verifikationsmail är rätt väg, eller åtminstonne frivilliga bekräftelser. Jag vet att jag själv skulle vara rätt glad över att kunna kryssa i en ruta där jag får ett mail (kanske så ofta som varje månad) med bara en liten påminnelse att domänen ligger ute till försäljning.

Jag kan förstå att många kanske inte har nytta av en sådan tjänst men för oss med måånga domäner skulle det vara guld tycker jag personligen

Marcus 2006-10-04 00:39

Citat:

Originally posted by grazzy@Oct 3 2006, 22:41
Verifiera att auktionsägaren äger domänen, antingen genom att signa upp på en email via domänen eller kan stoppa en fil på domänen (så som tex google gör).
Skicka sen även ut mail till säljaren periodvis för att verifiera att domänen fortfarande är till försäljning, de behöver inte vara obligatoriska men kan vara en indikation av aktivteten för eventuella köpare; tex (har svarat på 2/4 verifikationsmail, ej svarat på mail 2006-08-12, 2006-09-02).

Är ju inte alltid säljarna har något MX-record inställt för sina domäner och då blir det problem att lägga upp den till försäljning. En av anledningarna till att inte ha något MX är att slippa SPAM. Är väl i och för sig inte heller alltid det finns några namnservrar inställda överhuvudtaget men väljer säljaren att göra det går det kanske att flagga domänen som "verifierad". Att lägga upp en fil på domänen som ni då kan kontrollera (o)regelbundet är väl ett tillförlitligt sätt men fortfarande inte lika omständigt/bortsorterande som att kräva ett MX.

hundserver 2006-10-05 03:13

Det verkar svårt att få svar från missdomain med!
har precis sålt en domän men inget händer efter att fakturan är utskickad till köparen, jag mailade då missdomain och frågade om statusen. Än har inget svar kommit.. och ingen mer info om försäljningen heller..

Emil_P 2006-10-21 09:21

Citat:

Originally posted by hundserver@Oct 5 2006, 03:13
Det verkar svårt att få svar från missdomain med
har precis sålt en domän men inget händer efter att fakturan är utskickad till köparen, jag mailade då missdomain och frågade om statusen. Än har inget svar kommit.. och ingen mer info om försäljningen heller..

Vi har haft en del problem med vår mail pga. att vi erhåller tonvis med spam och pga. detta har vi även valt att publicera både telefonnummer och ge besökaren möjligheten att nå oss via skype. Ett nytt supportsystem är på gång och kommer nog vara i bruk i slutet av nästa vecka.

Marcus 2006-11-06 18:52

Jag har några frågor till MissDomain som jag väljer att skriva här på forumet eftersom det kan finnas allmänintresse av svaren samt att det kanske finns någon annan än just de bakom MissDomain själva som kan svara.

- Finns det någon maxgräns för provisionen som tas ut från säljaren när anbuden man erhållit nått över en viss gräns eller är det linjärt ökande?

- Finns det beskrivet hur det nya budsystemet fungerar? Som jag förstått det så ska man nu godkänna/avslå varje enskilt bud man får. Jag har fått in några bud på en av mina domäner, trots detta hittar jag inget under "Mina anbud".

Citat:

Anbud på dina domäner.

Du har inte fått några anbud.

- Kan också nämna att auktionen redan låg uppe innan det nya systemet introducerades och hade ett reservationspris högre än det nuvarande budet. Har detta någon betydelse? Vad jag kan se så går det inte att ändra reservationspriset längre.

Är det någon som har koll?

För övrigt har jag också mailat till MissDomain.

Nicklas 2006-11-06 19:33

Har haft samma problem med ett gäng domäner som det har kommit in bud på.
Inte kul om man behöver börja om på noll med domäner man redan har fått bud på.
Domäner som inte har fått några bud innan fick jag upp under anbud på dina domäner.

Marcus 2006-11-06 19:37

Citat:

Originally posted by Nicklas@Nov 6 2006, 20:33
Har haft samma problem med ett gäng domäner som det har kommit in bud på.
Inte kul om man behöver börja om på noll med domäner man redan har fått bud på.
Domäner som inte har fått några bud innan fick jag upp under anbud på dina domäner.

OK, verkar ju mycket märkligt. Men måste ju vara en bugg som de kan åtgärda då.

Borde inte vara några problem att rensa reservationspriset snarare än att jag behöver börja om från 0 när man redan fått 30 st bud. Då känns det ju inte aktuellt att sälja den via dem överhuvudtaget.

Men tack för svaret Nicklas, då behöver jag inte spekulera så mycket mer i vad problemet ligger.

Emil_P 2006-11-06 23:00

Citat:

Originally posted by Marcus@Nov 6 2006, 20:37
OK, verkar ju mycket märkligt. Men måste ju vara en bugg som de kan åtgärda då.
Vi har fått in en del rapporter på ett par buggar som min kollega Björn jobbar på att bygga bort, men är det något som verkar konstigt maila då Björn direkt så reder han ut det. Ni når honom på: "bjor n.hanss on@miss domain.com" (utan mellanslag förstås!)

Maccke 2006-11-07 02:14

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus
Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas
Har haft samma problem med ett gäng domäner som det har kommit in bud på.
Inte kul om man behöver börja om på noll med domäner man redan har fått bud på.
Domäner som inte har fått några bud innan fick jag upp under anbud på dina domäner.

OK, verkar ju mycket märkligt. Men måste ju vara en bugg som de kan åtgärda då.

Borde inte vara några problem att rensa reservationspriset snarare än att jag behöver börja om från 0 när man redan fått 30 st bud. Då känns det ju inte aktuellt att sälja den via dem överhuvudtaget.

Men tack för svaret Nicklas, då behöver jag inte spekulera så mycket mer i vad problemet ligger.

Då jag hade samma problem så mailade jag Björn och fick då följande svar:

"Hej, köp-nu pris har vi inte längre, tyvärr funkar inte förhandling på de domäner som fått bud innan vi uppgraderade till nya versionen.
Så dessa går på reservationspriset du satte innan, jag kan ändra det manuellt om du vill, så säger du bara vilken summa. Får du då bud över
den summan så blir det grönt och därmed giltig affär".

Internet Sweden 2006-11-07 12:04

Jag fattar inte !

..en domän som läggs upp på missdomain läggs alltså upp i 365 dagar per default.
Säljaren kan inte lägga ett Köpnu-pris, inte heller ett reservationspris ?

Säj att jag har doman.tld som jag satt utgångspris 50 euro på. Jag är själv nöjd med 100 euro - men det ser ingen av de som lägger bud. Jag kan närsomhelst under dessa 365 dagar kontakta "highest bidder" och säja - jag säljer till dig !

Men jag kan också "glömma" att ta bort min auktion och få fler bud på auktionen trots att domänen är såld och inte längre är min. Vilket sannolikt leder till sura miner hos de nya budgivarna..

Har jag fattat fel eller är det hela inte aaaningen skakigt ?

autosvar 2006-11-07 12:51

Citat:

Originally posted by jokkoapa@Nov 7 2006, 13:04
Men jag kan också glömma att ta bort min auktion och få fler bud på auktionen trots att domänen är såld och inte längre är min. Vilket sannolikt leder till sura miner hos de nya budgivarna..
Har jag fattat fel eller är det hela inte aaaningen skakigt ?

Fast att du glömmer att ta bort auktionen är knappast MissDomains fel. För övrigt är det väl egentligen lite märkligt att samma produkt kan auktioneras ut på ett större antal auktionssiter. Skulle en tavla vara på utrop på ett Bukowskis skulle det vara lite märkligt om de fick avbryta budgivningen för att samma tavla just sålts på Stockholms auktionshus.

Internet Sweden 2006-11-07 13:33

Autosvar - såklart att det inte är missdomains fel - och jag menar inte att det är någons fel heller,
Jag är inte heller någon flitig kund hos missdomain,
men jag reagerar på att en versionsuppdatering av missdomain leder till minskad funktionaliet
(eller det är åtminstone så jag förstått det och vad jag kommer ihåg av missdomain sen tidigare)

Jag tänkte bara att en sorts "säljknapp" för säljaren att trycka på när acceptebelt bud är uppnått
som är kopplat till lite händelser skulle underlätta mycket;

- säljobjektet markeras sålt och tas bort från aktiva listningar.
(eller om det är för krångligt - meddelande till missdomain att avmarkera objektet från listning)
- Köparen får besked om hur mycket han ska betala och tillvägagångssätt.
- Säljaren får besked om hur mycket han ska betala Missdomain och tillvägagångssätt.
- Missdomain får besked om försäljningen

Att en säljare annonserar på flera ställen är som jag ser det en annan sak och ett annat ansvar.

ZN 2006-11-07 18:18

Ska försöka klargöra hur det fungerar nu, och tanken bakom. Vad vi har infört är att när ett bud kommer in på en domän, så förhandlar man med budgivaren om detta bud, man kan göra ett motbud om man tycker det är för lågt, eller acceptera det direkt (eller neka helt). När man accepterar det så aktiveras auktionen och ligger öppen i 7 dagar för eventuella högre bud från andra intressenter, bud som läggs under denna perioden accepteras automatiskt eftersom de alltid är högre än tidigare bud som redan accepterats av säljaren.

Pga detta nya förfarande så behövs inte längre köp-nu pris eller reservationspris.
Lite komplikationer har uppstått i övergången till nya versionen eftersom det finns domäner som redan fått bud i förra versionen, men systemet är delvis bakåtkompatibelt med dessa tidigare auktioner så här tas hänsyn till reservationspris som tidigare användes som lägsta säljpris. Ska ikväll fixa så att auktionen aktiveras även för de auktioner som fått bud tidigare och där reservationspris gäller, så det blir full bakåtkompatibilitet. Vill man att det ska fungera som i nya versionen så måste man radera sin auktion och lägga upp den på nytt (ifall man fått bud innan).

Internet Sweden 2006-11-07 19:37

Tack Zn - Nu klarnade en hel del.

PgD 2006-11-07 20:20

Aha! Det klarnar. Språkförbistring. Att acceptera ett bud är inte det man vanligen menar med att acceptera ett bud. Det är att acceptera att budtes nivå är sådan att man kan släppa loss auktionen. Eller förstår jag fortfarande ingenting?

Marcus 2006-11-08 08:43

Citat:

Originally posted by ZN@Nov 7 2006, 19:18
Ska ikväll fixa så att auktionen aktiveras även för de auktioner som fått bud tidigare och där reservationspris gäller, så det blir full bakåtkompatibilitet. Vill man att det ska fungera som i nya versionen så måste man radera sin auktion och lägga upp den på nytt (ifall man fått bud innan).
Menar du att det blir "full bakåtkompabilitet" på så sätt att man då åter igen kommer kunna redigera reservationspriset eller så att domänerna som redan har bud sedan tidigare kommer ges möjlighet att tacka ja/nej till bud som kommer löpande?

Det senare känns som det enda alternativet som överhuvudtaget är intressant men jag kanske missat något i hur ni tänkter om man annars ska rensa bort budhistoriken för en domän?

På en domän som fått 30 bud och därmed ökat från €1500 till €10950 så menar ni alltså annars att man bara ska börja om från 1500 EUR där för att kunna nyttja nya funktionerna? Vad är det då som säger att det inte blir samma sak om några månader igen i och med en eventuell ny uppgradering?

Ska ni ha bakåtkompabilitet så kan ni väl åtminstone göra det ordentligt påengång...

ZN 2006-11-08 21:51

Citat:

Originally posted by Marcus@Nov 8 2006, 09:43
Menar du att det blir "full bakåtkompabilitet" på så sätt att man då åter igen kommer kunna redigera reservationspriset eller så att domänerna som redan har bud sedan tidigare kommer ges möjlighet att tacka ja/nej till bud som kommer löpande?
Man kommer inte kunna redigera reservationspriset som redan är satt. Buden ligger kvar, men vi är öppna för förslag för att manuellt göra åtgärder för de som har auktioner upplagda sedan tidigare och som fått bud. Under förutsättning att auktionen inte har nått reservationspriset förståss och därmed aktiverats.

Maila mig ett förslag hur du vill göra med din auktion så ska vi nog kunna ordna det på bästa sätt. Nu var detta en ganska stor uppdatering som innebär en förändring i auktionsprocessen, sådana förändringar görs ju inte alltför ofta och det finns inga planer på några fler sådana förändringar. Det som återstår nu är lite finslipning.

pitbull 2006-11-08 23:01

ZN:

Titta gärna även på en möjlighet att spärra inlagda domäner så att de ej kan raderas av säljaren för att sedan läggas upp igen direkt för att ha namnen på förstasidan.

Ni har några "idn-domän-kidz" som roar sig med detta de senaste dagarna, väldigt irriterande att alltid se samma namn på senast inlagda domännamn.

Bara ett förslag i all välmening...

Internet Sweden 2006-11-08 23:45

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 9 2006, 00:01
Ni har några "idn-domän-kidz" som roar sig med detta de senaste dagarna, väldigt irriterande att alltid se samma namn på senast inlagda domännamn.
pitbull - Jag vet inte om det är mig du menar ! Och även om jag tycker att det är fint av dig att kalla mig "kid", så är jag fortfarande närmast gammal gubbe !

Och jag kan lova dig att jag inte "raderat" något domännamn, däremot har jag ändrat (sänkt) priset på ett par domäner och vad kanske värre är - Om du sparar om en domän i Missdomain (även om du inte gjort någon förändring av texten) så hamnar du "first in line" - Något för Missdomain att ändra kanske.

Det kan iofs vara fler än jag som "testat av" hur det nya fungerar, men så funkar det iaf.

pitbull 2006-11-08 23:59

Njaää,

Jag vet inte heller om jag menar just dig. Det är främst "peyman3118" och "naim" som pushar sina fantastiska IDN-domäner på detta vis.

Det är hur som helst satt i system, att man inte behövde radera för att komma first in line kände jag inte till. Det är i alla fall inte lika intressant att surfa förbi MD när det alltid är samma domännamn under senast inlagda.

(Jag är ganska säker på att du inte är en av dessa "kidz". Du verkar kunna stava.) :D

ZN 2006-11-09 09:55

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 9 2006, 00:01
ZN:
Titta gärna även på en möjlighet att spärra inlagda domäner så att de ej kan raderas av säljaren för att sedan läggas upp igen direkt för att ha namnen på förstasidan.

Absolut, ska försöka hitta en bra lösning...får tänka igenom det där. Tack för feedbacken.

pitbull 2006-11-15 08:57

Min aktiverade auktion (Har godkänt ett bud på hälsokostbutiken.se) kommer ej upp i listan på senaste bud på MD:s förstasida. Läggs dessa in manuellt idag?
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället... :(

/S

pitbull 2006-11-15 16:49

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 15 2006, 09:57
Min aktiverade auktion (Har godkänt ett bud på hälsokostbutiken.se) kommer ej upp i listan på senaste bud på MD:s förstasida. Läggs dessa in manuellt idag?
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S

Bockar och tackar, nu är den uppe där den ska vara. :-D

tartareandesire 2006-11-16 12:51

Jo tack, har märkt att det inte fungerar speciellt bra jag med. Har sålt en domän där köparen betalt Missdomain och skickat flera mail om att domänen bytt ägare men han har inte fått något svar och Missdomain har inte betalat ut pengarna....

ZN 2006-11-16 17:58

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 15 2006, 09:57

Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S

Du mailade 3:49 på natten, så därför hade du inte fått svar kl 10 för vi inte hade hunnit tyvärr.

tartareandesire 2006-11-16 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av ZN
Citat:

Ursprungligen postat av pitbull
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S

Du mailade 3:49 på natten, så därför hade du inte fått svar kl 10 för vi inte hade hunnit tyvärr.

Min köpare har mailat ett flertal gånger den senaste tiden utan att ha fått svar...

Nicklas 2006-11-16 18:52

rätt buggig plattform efter uppdateringen ni gjorde.
nu syns 2 avslutade auktioner på förstasidan.

pitbull 2006-11-16 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av ZN
Citat:

Ursprungligen postat av pitbull
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S


Du mailade 3:49 på natten, så därför hade du inte fått svar kl 10 för vi inte hade hunnit tyvärr.

Och de andra två mailen i denna vecka? (genom kontaktformuläret på MD) Ett med samma ärende två dagar innan, samt en fråga ang. inloggningsproblem med mitt konto.

Nu är budet inlagt som bud i alla fall, och det tackar jag för. Men, att vi som har frågor och problem ska behöva gå genom WN för att få någon reaktion och respons, är inte bra. Det tror jag nog att du/ni håller med om...

P.S. svaret skickades 13:15
Citat:

From [email protected] Wed Nov 15 13:15:21 2006
/S

ZN 2006-11-16 21:02

Citat:

Originally posted by Nicklas@Nov 16 2006, 19:52
rätt buggig plattform efter uppdateringen ni gjorde.
nu syns 2 avslutade auktioner på förstasidan.

Optimerade den koden igår, missade en grej, fixat nu, tack för påpekandet.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson