![]() |
Efter några månaders pillande är nu vårt nya projekt www.konkurs.se klart, och det skulle vara kul att få lite feedback på tjänsten från WN´s medlemmar. Kom gärna med förslag på förändringar eller idéer på nya funktioner.
Tack på förhand! |
Citat:
|
Kostar det nått att bli medlem?
... Den enda info jag skaknar för tillfället.. Förutom att sidan är lite för bred för min upplösning.. ;) |
Citat:
|
Grejt... Jag anmäler mig pronto..!
|
Snyggt, dock gick den ganska segt för mig.
Verkar dock fungera nu, va bara första gången jag gick in... skummt... |
CSS:en laddas inte korrekt...
|
När jag sökt och fått fram resultat kan man klicka och se detaljer om en KK. När jag tittat på detaljerna och sedan backar tillbaks i IE7 så är dokumentet inaktuellt.
"Webpage has expired Most likely cause: The local copy of this webpage is out of date, and the website requires that you download it again." För att få fram listan igen måste jag reloada. Det kommer förmodligen medföra mängder med sökningar mot databasen i onödan. |
Citat:
|
*radera*... Löste sig..
|
Verkar fin, lite amerikanskt stuk över det hela.
Det ända jag inte gillade var att sajten inte är optimerad för 1024x768. |
:)
Amerikansk stuk? Nej.....bra exempel hur det skall vara. Lagom grafik, lätt att hitta, ja kanon! Riktigt bra. Enda som kansk einte faller mig i smaken är "logot". 1024x768? Hmm....du behöver ju inte se annonserna och då blir det väk inte 1024....? |
Känns som om CSS'en är fel, ser ut som om bara delar CSS'en laddas korrekt i firefox vilket ger ett "amatörmässigt" intryck av layouten (synd, snygg i IE)
Klart intresant sida, signade precis upp mig :) |
som sagt.. trasiga CSS i FF, snygg i IE.
|
Citat:
|
Funkar alldeles utmärkt för mig i både FF och IE, bra jobbat! :)
|
*nvm*
|
Riktigt snygg site och en intressant site. Vill genast registrera mig men det fungerade inte. Får inget aktiveringsmail.
Jag testade även att göra sökning på företagsnamn och det fungerade inte. Att kunna söka på verksamhet hade för min del varit det mest intressanta. |
Hittar inga exekutiva auktioner, eller förutsätts det att man får sådan uppgifter via konkursförvaltaren när man tagit kontakt?
annars verkar den väl bra. Får man fråga var det är tänkt att intäkterna ska komma ifrån? |
funkar inte alls bra i FF. Titta över det en gång extra.
Kan maila över ett skärmskott om du vill ha ett. |
Citat:
Citat:
|
den fungerar i FF nu
|
2 bifogad(e) fil(er)
Lite mer space här kanske till botten på botten av sidan från knappen?
|
Tja emil!
Mycket nice sajt, dock kanns det jobbit att behova registrera sig! Orkar inte sadana lata manniskor som jag :) |
Citat:
|
Snygg & bra site, men är det bara för mig den går i sirap? Här är den extremt seg och jag sitter på en snabb uppkoppling.
//Björn |
Sidan fungerar inte... :(
|
Du kan få feedbak på webhotellet istället, det suger! :) (sidan är nere)
|
Äntligen! Efter alla dessa år ... ok ... månader. Fungerar bra så vitt jag kan se, och dessutom ytterst lagom till form och färg.
Vad det gäller innehållet så skulle jag önska att du fick förvaltarna att ange om och hur boet ska säljas. Om exempelvis rörelsen ska säljas eller och de säljer allt i delar. Vidare vore det bra om förvaltarna kunde komplettera med någon sorts sammanfattning av bouppteckningen när den är klar, vilket ju vanligtvis inträffar lite senare. |
Citat:
Citat:
|
Kanske menas att förvaltarna skriver ut en spec på vad som ingår i konkursboet... Samt om endast hela boet säljes, eller om man kan få köpa loss intressanta objekt....
|
Tycker att sidan är riktigt bra och hittar bara ett petfel. I titeln på sidan är exekutiva auktioner stavat med "c".
|
Citat:
|
Citat:
|
Nyfiken fråga, är det inte väldigt få konkurser listade...? Har sökt runt lite och kan för allt i världen inte få ihop antalet konkurser du visar med den nivå det borde ligga på... Har jag missat något? Annars en bra sida!
|
|
Citat:
|
Tjenare!
När man klickar på konkurser så vore det najs att få med "bransch" som en kolumn i listningen också. Om det går att ordna..? Företagsnamnet skvallrar ju inte alltid om vad företaget var i för bransch... |
Jag reggade mig på MissDomain för att sälja en domän.
Efter det får jag ett mail från konkurs.se "hej namn. För dig som tidigare varit prenumerant av vårt nyhetsbrev måste åter aktivera ditt medlemskap. I och med vår nya tjänst vill vi rensa ut vår medlemsdatabas från e-postadress som slutat att fungera." Sedan nu ett ytterligare mejl... " Hej tack för din registrering som medlem hos konkurs.se...." kallades påminnelse 1 det mejlet. Är det normalt när man registrerar sig på en sida att man sedan använder sig av e-postadressen för att skicka reklam, spamma från andra sidor man har? Har jag godkänt det när jag registrerade mig hos er? |
Jag fick likadant, men uppfattade det som att första "omregistreringen" inte fungerat..
När uppdateras konkurslistan? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson