![]() |
Kolla in www. serietidningar.com!
|
Jo och hur stod det i slutet av texten på popupen
Citat:
Men visst sidan kan nog ha ett värde. |
herregud en så hemsk sida
den i sig är ju anledning nog att stänga av javascript och slita ljudkortet ur datorn |
Men herregud alltså, jag höll på att tuppa av. Riktigt irriterande "webbplats".
//Andreas |
Om nån var intresserad av att köpa den innan så har han säkert skrämt borta alla intressenter (och besökare) på detta sätt...
|
Håller med alla förgånde talare i den här tråden, men nu handlade väll tråden om att sälja sidan, inte hur den ser ut/fungerar? Håll er till topic istället.
Brickshop: Ge lite mer information om sidan (kanske står på sidan redan, stängde dock ner den lika fort tyvärr, du förstår nog säkert varför om du läser vad förgående talare har skrivit i tråden), genererar den några inkomster? besökare? etc.. |
Läste på en länk på sajten att priset 40.000 kronor. Stämmer det?
|
Det är knappast brickshop som är säljare...
|
hahahahahahahahaha.
Vilken start på dagen. *älska wn* |
hela min FX buggade ur efter mitt besök på sidan
|
Citat:
Är man tillräkligt smart så begär man pengarna först innan man lämnar över hemsidan till någon annan. |
Citat:
Detta då sidan är värd mycket samt att man sparar all tid som utvecklingsarbetet tagit :) |
Citat:
Kan tänka mig att serietidningarna står för största delen av värdet... |
Nej jag tror att den eminenta webbdesigen är vad som kostar pengar.
Seriöst, vad är är det för serietidningar som är värda 150.000 kronor? |
väldigt många serietidningar kanske?
|
Citat:
- eller - 5.000 något äldre tidningar i mint condition - eller - 1.000 tidningar från 50-60 talet - eller - 100 tidningar från 30-60 talet i bra skick - eller - 10 förstautgåvor av svenska tidningar - eller - 1 förstautgåva av amerikansk äldre tidning (med amerikansk köpare) - eller - En mix av ovanstående Siten är värd 1kr. |
Citat:
|
Första numret av kalle anka?
|
Tyckte det var lite hårda ord, men efter ett besök har jag full förståelse... :blink:
|
Citat:
|
Min uppfattning var att det inte såldes några serietidningar, däremot ingick en massa artiklar om serietidningar.
|
Citat:
|
Citat:
(Står i alerten) |
Citat:
|
Hur faaaaaaaaan har han fått PR4 med nyckelorden spammade på detta sätt?
Otroligt irriterande sida! /Thomas THL |
Och nu funkar inte sidan alls...
|
Citat:
|
Mitt förra bud var inte seriöst. Men nu är jag helt allvarlig.
Om alla serietidningar som finns på sidan ingår i köpet (och alla är i bra eller åtminståne godtagbart skick) bjuder jag utgångspriset 40,000. Brickshop, du kan gärna kontakta mig, mail: pontus på hofvet.com tfn: 0709171603 / Pontus |
Hmm? Sidan senast uppdaterad 040406? För drygt två år sedan?
|
Åter igen, det är inte brickshop som säljer sidan.
|
Citat:
Date: Sat, 02 Sep 2006 18:01:53 GMT Server: Apache Last-Modified: Fri, 20 Jan 2006 05:05:59 GMT ETag: "1a71f636-d636-43d06fb7" Accept-Ranges: bytes Content-Length: 54838 Connection: close Content-Type: text/html Inte två år, men drygt ett halvår. Jag måste säga att sidan var mycket inspirerande. Nu har jag fått bekräftat det inte är så illa som jag fruktat. Det är inte jag som är världens sämste webbdesigner. |
Citat:
Sidan är förresten tillgänglig igen. |
Auktionen finns här: http://www.tradera.com/auction/aid_31113054
|
Hahaha :)
Var bara tvungen att skratta lite. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alltså, denna sida fick mig att vakna! Damn alltså, sånt här morgongarv har man inte haft på mången år! :)
Skönt att man sitter på Firefox, då slapp man den eländiga musiken på sajten (obs! var ju tvungen att prova den i IE, och damn, vilken musik alltså) :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson