![]() |
Hejsan, vi har nu beslutat att sälja våran sida www.bikten.nu pågrund av tidsbrist.
Sidan har idagsläget runt 300 unika om dagen, för mer statistik: http://extremetracking.com/open;unique?login=bikten Idagsläget har sidan inga inkomster då vi helt enkelt inte har någon reklam på den. PRIS: BUD /empty |
En kul sajt! Lycka till!
|
Empty: Har du fått igång företag eller sker försäljningen privat?
|
Pga tidsbrist? Vilket arbete är det ni gör på sidan? =)
|
Hur många inlägg har ni i databasen och vilket ombud är det som har hand om ert .nu domän?
|
Jag är privatperson.
sidan har +-2000 inlägg. Högsta budet: 500kr |
Vem står för ägarbytesavgiften för .nu-domänen? Det lär väl gå på ca 1500:-?
|
Köparen står för ägarbytet, dock har väl loopia inte den summan?
Högsta bud 700:- |
Loopia tar 1800 eller 1900 vill jag minnas.
|
Högsta bud 1100:-
Mvh empty |
Citat:
|
Högsta budet 1800kr:-
Kan man inte redigera sina inlägg? Måste skriva nytt varje gång någon budar.. Mvh empty |
2000:- är högsta
|
2250:- är högsta.
Känns som jag spammar, admin får gärna rensa. |
2700:- är högsta
Stänger budgivningen idag 16.00 /empty |
3500:- är högsta, budgivningen fortsätter en stund till!
|
Eftersom många budar aktivt har jag satt ett köpnu pris på 6000:-, om ingen finner det vettigt fortsätter budgivningen
4000:- högsta nu |
Såld till en känd domänpimp :)
|
Tack alla som deltog! :)
|
Inte helt fel för köparen att Bikten.nu nämndes i Metro för någon dag sedan =), åtminstone i Malmö-versionen.
|
Den var med i alla storstäder + på nätet :)
http://www.metro.se/se/article/2006/10/02/...03-23/index.xml Kul att få gratisreklam... |
Skoj för den nya ägaren! :)
|
Hur många av bikterna är säljarens egna våta drömmar? Får nya ägaren se IP på inläggen när han köpt siten?
Mycket skrivbords-sex %uellt. ... VD's skrivbord på morgonen ... ... på min rektors skrivbord, i ... Eller vänta nu, nya köparens kanske ... *humor* |
Det sparas inga ip-adresser.
Vi sparar bara bikten i databasen, det kommer in en massa bikter nu, ca 10-20% godkänns... Om du tycker att det är låg kvalitet på de bikterna som godkänns så skulle du se dom vi raderar :) (för att slippa missförstånd, bikten.nu är inte till salu igen) |
otroligt rolig hemsida :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson