![]() |
Håller på och tar fram en logga till en webbsida som handlar om ekonomi, vilken av följande loggor tycker du är snyggast? Kom gärna med kommentarer!
http://www.hurjagblevrik.se/hurjagblevrik.jpg |
Jag gillar den första bäst.
|
Tyckte 3an gav lite mer glad ekonomi känsla. 3an may it be
|
fast andra loggan talar om mycket mer om själva sajten. Typ "hur jag blev rik - med hjälp av internet". En logga ska ju berätta någonting, inte bara se snygg ut.
|
jag gillar ettan och trean. Den i mitten känns inte helt bra
|
Jävlar vad svårt, det handlar ju om 1an och 3an.
Men 1an känns lite för stel medans 3an känns för rörig, så om du kan få 3an och vara lite mer stilren så vinner den ;) |
1an är tydlig men tråkig. 3an är snygg men för rörig. Ta bort väskan och pilen på 3an kanske?
Har du gjort logotypen, om inte, vem har? |
Det känns som att det hela är avgjort, kommer att bli en lite modifierad version av den första.
Det är inte jag som gjort dem. |
Japp, den första är bäst av alla tre!
|
Första förslaget verkar ju populärast, påminner ruskigt mycket om "Web 2.0"-stilen också, så den ligger rätt i tiden också.
|
Jag röstar för ettan, riktigt snygg!
|
Skulle precis säga som kaffe att ettan känns väldigt 2.0, vilket får mig att rösta på trean då jag tror att den kommer stå sig bättre med tiden...
|
Ettan är den som faller mig bäst i smaken, liksom många andra.
|
Man kan ju inte rösta på nummer 3.
|
Nu väntar vi med spänning på sajten i och med att alla ställer sig frågan "webbteknik, hur blev du rik egentligen??" :))
|
Citat:
|
Citat:
:-) |
Haha nej sidan kostar inget att använda. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson