![]() |
WN Träff 2006 - Stockholm
Vi träffas Lördagen 22 Juli klockan 16.00 i hotellet royal vikings lobbybar. Senare framöver beger vi oss av till CM eller någon restaurang i närheten (beroende på antalet?) Under kvällen kan de som vill mingla och dricka uppe på SkyBar. De som känner för det får gärna skriva in sig i den officiella, för att ha ett "hum". "Jag dyker nog upp": Mattias |
Lördag passar mig inte, får tyvärr lämna återbud.
|
Jag dyker upp:
Mattias Festiz |
Skall göra allt jag kan för att försöka komma.
|
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Vore kul om någon vill åka med från skåne, så slipper man köra själv! |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe |
Jag kanske kommer, dock är jag väldigt oaktiv med skrivandet i forumet =)
|
Har en grej med Eurosport som jag inte vet hur lång tid den tar. Tar det slut i tid så kommer jag.
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom |
Tyvärr, bor i Skåne :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) |
Ni kan lägga till mig på kanske-listan.
Det var jag som tipsade Hamsterpaj-Johan, kul att han bestämde sig för att följa med. :D |
Lägger till mig på kanske listan.
|
jag har planerat att komma.
|
Jag kommer förmodligen och jag hoppas resten av kanske-listan också kommer.
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic Marcus |
Jag kommer...
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic Marcus |
Jag dyker upp:
Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan *16-21) Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Maccke Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic Marcus Jag kommer, men avviker ca. kl. 21 då jag på natten som frivillig sjukvårdare inom röda korset ska vara med vid kriscentret på arlanda för att ta emot drabbade hemvändande från palestina-området. och jag ser ungefär ut så här fortfarande... http://www.outdoor.se/tur/vandring/7...kobochtopp.jpg Vi ses! |
Härligt, Jake. Själv så flyger jag ner dit efter helgen för att rapportera för ett nätmagasin jag är delägare i.
Ses på lördag då. |
Jag flyttar över till "dyker upp listan".
Funderade på att åka upp till Stockholm ändå, så hoppas nu bara att fler preliminära anmäler sig definitivt! Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Maccke Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic Marcus |
Nu kan jag bekräfta att jag traskar över dit också.
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Maccke Marcus Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic |
Glider ner med Håkan (Decibel) på lördag också!
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Nobody Maccke Marcus Jens Decibel +1 (dock ingen middag för min del) Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic |
Vi kommer också! :)
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Nobody Maccke Marcus Jens Decibel +1 (dock ingen middag för min del) Susanne BigDuke Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic |
Nu börjar vi blir några stycken, härligt!
Vi samlas som sagt på Radison SAS Royal Viking Hotel klockan 16 så om någon behöver någonstans att natta kan det vara lämpligt där eller i närheten, har själv bokat där. Lägger upp telefonnummer lite senare till några av oss som är där ifall någon spontant känner för att titta förbi. |
Yes, härligt att folket visar modet och tiden.
Sitter redan nere, någonstans, i Stockholm och gökar med Xyzis laptop. |
Kom igen nu gubbar! Lite fler får titta förbi.. Kan man inte komma på middagen eller vara med hela kvällen så går det ju lika bra ändå :)
|
Kanske inte hör hit direkt, men nån som har koll på vettig parkering i närheten? Som inte är dyngfull dygnet runt och har plats för annat än småbilar :P
|
Det finns många parkeringshus i närheten om det är intressant. Annars är min rekommendation att du försöker hitta en lastzon i närheten som inte är lastzon på helger.
|
Jag kommer oxå, ska boka hotell och flyg ikväll. Någon som sitter på en rabattkod eller vet ett sätt som man kan lägre pris på rummet? ;)
|
Alla ni som är intresserade av att bo på Royal Viking, borde ju gå ihop och be att få boka X st rum för att få rabatt - men det är kanske lite sent påtänkt.
|
Jag kommer!!
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Nobody Maccke Marcus Jens Decibel +1 (dock ingen middag för min del) Susanne BigDuke MissDomain Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic |
För er som är lata och vill veta vart hotellet ligger så finner det precis utanför stockholms centralstation.
Hitta.se karta |
Citat:
Citat:
http://karta.hitta.se/starcus/X/sthl...4_p7260107.jpg Källa: Hitta.se |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson