![]() |
Över 2 100 .se-domäner riskerar att bli avregistrerade om inte ägarna snarast betalar fakturan till Nic-se. Sveriges mest besöka sajter som Arbetsförmedlingen,se, AMV.se och AMS.se har missat att betala fakturan. Även välkända varumärken som Adobe och ABB har glömt att betala.
Läs hela listan här |
Ojdå, vad klantigt, ska man göra en "amerikansk ambassad" igen? :rolleyes:
|
Ser även att varta.se, va.se och solo.se är med i listan.
WN |
SEX.se :D
|
cosmos: Ajaj skriv inte sånt publikt, då får man ju slåss med så många fler... :P
|
Citat:
Fast sannolikheten är ju inte stor att dom släpper namnet, det skall ju vara deaktiverat en lång period först då lär ju private renew'a när som ser att namnet inte funkar. WN |
Finns ingen chans att de blir fria iaf =)
Är det någon som är haj på vad de olika sakerna på nic-se betyder ? *domainname.status: *domainname.date_to_delete: *domainname.dns.hidedate: |
2004-01-11 101-259-978 politik.se
|
Citat:
Date_to_delete = Datumet de deletar domänen dns hidedate = den dagen då de avaktiverade domänen för DNS servrarna |
Och det är efter delete det tar 3 månader eller vad det är innan man kan registera den igen ?
|
Citat:
såna där får ni ju inte lista här. blir ju så fruktansvärt många att fajtas med. :) Moderatorerna borde censurera sånt här :P Politik.se fick för övrigt sitt deldate ändrat idag: Deldate changed from 2004-02-10 to 2004-02-29 Ska du släppa den Haghjoo? :) |
Citat:
Den dagen det går att logga in på ett konto på nic.se och administrera DNS, betalningar m.m. den dagen.....tror jag att gud finns. Politik.se är på onhold pga svea ekonomi, jag betalade in i januari och skiten har inte blivit godkänd än. Så igår ringde jag Svea ekonomi plus Nic.se och skällde ut. Faxade in kvittot och allt. Vad säger man? Kan för övrigt säga att jag har lagt ner rekordmycket pengar på att försöka få politik.se, betalat minst 7000 kr. Om inte mer. |
Någon som vågar adobe.se?
|
Är det inte lika bra att ta bort denna tråd,
Det kommer att bli en slaktar jakt efter JA NI VET.se om det går att regga!!!! De blir bara för många, lovar att knappt 1 på 10 hade orkat läsa i genom den listan. |
censurering är fult. fast visst, i det här fallet är det ju nästan för att skona NIC-SE:s registreringssystem :D
|
2004-01-11 100-911-499 hemkort.se
Någon idé till en rolig sida? budfirma eller..... |
Citat:
En sida om hur man bränner sprit :D |
*letar efter lunarstorm.se i listan*
|
Kan man ställa sig i "kö" till .se domainer?
eller finns det någon form av bevaknings tjänst? |
Citat:
Lite sport får det ju vara... |
Citat:
var ju för övrigt inte bara folk här på WN som verkat blivit upplysta om att domänerna låg där... var många företag som betalat sina just idag.. argh, jag som var så sugen på gb.se :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson