![]() |
Fick en inbjudan av Dykarn här på WN och har fått en nu av Google, som jag inte behöver egentligen....
För att göra den lite rättvisst (och mer spännande, samt lite emot Lotteriinspektionen :P ) så ger jag bort den till den första som lyckas gissa antal domäner +/- 15 som jag äger. Maximalt tre gissningar! Lycka till! |
Inte för att jag behöver ett analytics-konto(har redan ett), men det kan vara skoj att gissa! Mina 3 gissningar: 55, 90, 150!
|
Tyvärr, inte i närheten....
|
Hehe kul idé...
Jag gissar på 539 / 842 / 1523 (lika bra att ta i ordentligt) :) |
15,30,60 ?
|
Citat:
Citat:
|
Har nog ingen nytta av den men gissa är kul.. :)
Tror benhårt på 301, 351, 377 |
Citat:
|
Jag har hört att det är 200, 230 eller 260st... :D Fast jag behöver heller inget konto
|
220, 270 eller 320?
|
400 / 430 / 460
|
75 - 103 - 155
Hoppas man ligger närma |
97 / 239 / 431
(Jag behöver inte någon inbjudan, men kunde inte hålla mig från "tävlingen".) |
Tävlingen avslutad.
Vinnare: FredrikMH eller H@nsson om FredrikMH inte behöver inbjudan. Har skickat PM till FredrikMH. Antal domäner: 261 |
Vinnare: FredrikMH
GA går till H@nsson eftersom FredrikMH var snäll och inte vill ha den. |
Snyft
vad tråkigt att man var så långt ifrån. Men grattis till så många domäner. Det var många |
Fortsätter i samma tråd:
1 st Google Analytics inbjudan ges bort till en WN-medlem helt gratis! Den första som skickar mig ett PM med sin e-mail adress får Analytics-kontot. |
Obbe var först, grattis!
|
Citat:
|
jag har nästan 10 konton... någon som vill ha?
|
Citat:
|
Jag vill ha =)!
|
Och jag skulle ju också gärna tacka ja till ett!!!
|
Bara så ni vet så kan man ha 5 olika domäner per konto så ni klarar er med ett konto om ni har mindre än 5 st..
Ni som vill ha får skicka PM.. har 3 st kvar nu... |
H@nsson tackar först och främst FredrikMH för att han inte ville ha den, Och givetvis till herr Terabyte!!! Tack. Så hur många domäner har du nu då? :-)
|
Man tackar :-)
Inte ofta man vinner heheheh |
Alla konton är nu slut
|
Vill inte reta upp folk med att bumpa, men jag skulle faktiskt behöva ett analytics-konto, någon vänlig själ som har ett invite över?
|
Ni som vill ha prova att anmäla er hos google. Jag gjorde det för 3 veckor sedan typ. Tog <7 dagar så hade jag fått en inbjudan från google själva.
|
Det verkar som de skickas ut i massor för tillfället....
|
124/214/261
|
Hmm... Kan någon förklara vad man har för nytta av deras konton? Förefaller lika upphetsande som ett Gmail-konto för mig... Men jag är väl kanske ovanligt misstänksam mot stora amerikanska företag som ger bort saker "gratis"...
Det är för övrigt skrämmande att se att många företag, eller enskilda anställda snarare, använder Gmail i sitt dagliga arbete, en tjänst som fortfarande anges vara i betastadie. Dessutom lämnar man inga garantier på backuper etc. Fantastiskt. Såvitt jag förstått är Analyticstjänsten lika oklar och osäker... Correct me if I am wrong. Förefaller dessutom larvigt att hålla på med rekommendationer etc för att man skall få både Analuytics och Gmail. Antingen är det tillgänligt eller så är det inte det. Suck. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson