![]() |
|
Hehe, klanka inte på min födelsestads tidning. :)
Men du har rätt, det där var verkligen skit... |
Hahaha snacka om kaos.
|
Shit, riktigt kladdigt.
|
lol nog för att dom bruakr ha mycket reklam men det där tar priset :)
|
Testat AFtonbladet utan adblock?
|
Hahaha, vilka fjantar :)
|
herregud.. det där lär de inte vinna på...
|
Jag har tidiningen hemskickad och den ser ungefär likadan ut i mitten. Reklam reklam reklam..
Och just det du skrev om reklam, tänkte jag imorse när jag var in och kollade på den. |
Jösses...
|
GD är en riktig blaska, reklamen i tidningen innehåller mer information än artiklarna..
|
Herregud.. Var ju inte direkt en av de mest användarvänliga tidningssidorna man sett.
|
Aaaaaah! My eyes! My eyes!
|
** Suck, reklam måste dom säkert ha, men jag blev helt förvirrad i huvudet när jag såg sidan **
|
Det där tog nästan priset - är det egentligen över huvudtaget någon mening att "synas" där som annonsör - hur f-n utmärker man sig där egentligen?
|
hmmm jo ont i magen får man när man brukade läsa den... men kör nu med adblock så är det är bättre iallafall :-)
Fast traktens andra tidning ser inte mycket bättre ut heller... http://www.arbetarbladet.se/ |
Det verkar som om det är gavletidningar som verkar som annonsmäklare åt båda tidningarna, vilket kanske förklarar att det är samma reklam samt upplägg på båda tidningar.
|
Asså det kan ju inte vara bra som annonsör att vara med där? Man försvinner ju bland all annan reklam.
|
Haha, aldrig sett på maken..
Blir en print screen och in bland roliga bilder! |
Får dem några stadiga besökare av det hehe?? =)
|
Dom tror säkert "ju mer reklam - desto mer inkomster". Knappast är det så! Det där gör ju bara att man går ut från sidan.
|
Citat:
Men varför klarar sig då vissa ändå? Ta bara Aftonbladet.se deras sida är ju bara massa reklam och någonstans därimellan finns lite artiklar om olinda och linda rosing, varför minskar inte deras antal besökare. Och hur i h*l*e*e kan aftonbladet få pris för sin sida, eftersom det är ju ingen sida kvar alla är bara reklam. Sedan allt vettigt på deras sida kostar pengar... Ta bara att skriva i forumet, de går ut med att de är gratis att bli medlem för att skriva i det. Men man måste ändå skicka ett sms för att aktiver sitt konto. Kan man skicka gratis sms i dag, nja jag har då inte hittat någon sådnat.... |
Ja, Aftonbladet årets sida :) Snarare årets reklamsida!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson