![]() |
Eftersom jag inte sett något specifikt tänkte jag dra igång något småfilande på träffen.
Från början var det tänkt att hålla det i sthlm, vilket jag tänker följa. WN träff under Juli i Stockholm. Fungerar månaden? I så fall, vilka datum skulle passa bäst. Gällande aktivitet föreslår jag inte att vi bokar någon föreläsning eller dylikt. Jag tycker vi borde unyttja sommarvädret lite och köra som förra gången med mat och dricka. Vad säger ni? Vilkan kan/vill? |
Helgerna 30 Juni-1 Juli, 21-22 Juli och 28-29 Juli fungerar bäst för mig.
|
EDIT : Skitsamma, läste fel månad :) juli skall vara lugna puckar :)
|
En helgdag i juli vore perfekt! De som har några särskilda dagar då det blir svårt kan nämna dem så att vi kan reducera antalet möjliga dagar och komma fram till ett slutgiltigt datum.
|
Jag bor i sthlm så om jag inte är upptagen eller på resande fot är jag lungt med :)
Ska hångla upp decibel i brygga. |
Citat:
//Björn |
Jag är gärna med på detta och har möjligheten från mitten av juli och framåt.
|
Juli är perfa för mig! Troligen kommer jag köra från lund alternativt tåg.. Om det finnes intresse av att samåka skicka ett litet PM vetja!
|
Klart man är på..
|
Funkar troligtvis för mig, kul om det blir av!
|
Roligt, är vi inte ute och far så kommer jag gärna att närvara. :-)
|
Låter trevligt, om jag inte får förhinder så kommer jag, juli passar mig även perfekt.
Grönan kanske? |
1 juli, 4 juli, 5 juli, 8 juli och 9 juli går bort. Fotbolls-VM. :)
|
Om allt går som det ska är jag ur landet juli-augusti (jävla klantigt att missa alla möjligheter till trevlig svensk sommar kom jag på nu) annars tänker jag dyka upp.
|
Citat:
|
Enda som jag gillar på grönan är uteserveringen vid bläckfisken :)
Här ser ni en som är åkrädd, på sin höjd kan jag sträcka mig till att åka sockervaddsmaskinen, efter några bärs. Har dock inga problem med att delta vid en ev. träff på grönan. |
Stockholm & början av juli låter som en bra idé. Grönan funkar väl det med.
|
Låter finfint i början av juli. (Jag är på)
Personligen skulle jag gärna se att det blev någon vardag med tanke på att man skulle kunna kombinera det med att besöka några leverantörer samtidigt. // Mats |
Ska försöka näravara om inget oförutsett dyker upp!
|
Citat:
Dock verkar det se positivt ut från de som postat iaf. Vem åtar sig att ge förslag på datum? Mats ovan tyckte början. Vilka kan första veckan/veckorna under Juli? Mellan 14-16 kanske? |
är inte hemma 1:a och 2:a juli men du kanske inte menade då :)
Efter det borde jag kunna! |
Flyttar i månadsskiftet, men planerar vara i sthlm sista veckan i maj.. första veckan i juni kan jag dock inte :(
|
Citat:
// Mats |
Vore kul att vara med så boka in något efter 10:e juli. Dottern fyller år den 4:e så det blir kalas helgen innan eller efter, så det är nog inte populärt att smita iväg :)
Kan inte en fredag vara bra? Eller så får Mats besöka leverantörerna på fredagen och bo på hotell till lördagen. |
Citat:
OT. Alla sådana kostnader är bra för företaget ;) (förena nytta med nöje) Var i Paris på mässa förra helgen. (Mässa några timmar fredag, ändå var jag tvungen att vara kvar tills söndag em...) // Mats |
Som det ser ut nu så finns inget ivägen, men kan ju hända att något kommer ivägen längre fram.
Vilken dag speler så sätt ingen roll. |
Citat:
Då fixar du bil upp :). |
Just nu ser det väldigt rörigt ut med att sätta ett fast datum.
Fotbolls VM, födelsedagar, bortresta, osv.. Tar upp en poll lite senare idag, så ser vi vilket som fungerar bäst. |
Jag kommer gärna, dock helst i slutet på Juli.
|
Citat:
|
Citat:
Helst vill man ju att så många som möjligt kommer. Tyckte det var riktigt skoj att få träffa de medlemmar som kom sist :) |
Tycker en admins röst skall väga som 100 röster av er vanliga dödliga ;)
|
WN träff i Stockholm mellan 21 Juli och 22 Juli
Efter en omröstning visade det sig att majoriteten ville träffas under dessa dagar. Aktiviteter får pratas igenom, men inga större summor på enskild aktivitet bör vara förväntade. Ni som nu vill träffas kan lägga till ert namn på "listan" under, som en liten sign. Deltagare: Mattias Johnny den snygge |
Jag hänger gärna med, men hur skriver man upp sig på listan?
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) |
Jag är som alltid på. :)
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) |
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil <3 |
mig
|
Kan inte komma på någon orsak till att inte komma så det blir nog så att jag kommer också :-)
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson