![]() |
|
Det är så ja.
|
Hypnotisk purjolök?
|
"låten" känner jag inte igen. Flickan på bilden kommer dock ifrån serien Bleach.
Råkade ha på detta i bakgrunden ett bra tag nyligen :) |
Ne, fyfan. Tog mig bara femton sekunder att hata låten, skulle den bli en hit kommer jag..
|
Den va ju grym men sommarens hit är Basshunter - Boten anna. ;)
|
Citat:
|
Hatar Boten Anna... Spelas fan över allt.... Den är ju inte ny direkt... Funnits sen oktober...
|
http://www.tvfolk.net/artistVideo.php?ID=4...=high&scale=100 där har ni musikviedo live... finns även en mp3.
|
Basshunter - Boten anna <-- aldrig hört låten förrens nu, måste bara säga lol @ texten ;)
|
Hade hört några basshunter låtar för ett tag sen, men så häromdagen på jobbet så gick det ju på radion, chockad blev jag.
Hörde även en kvinna runt 40snåret gå att sjunga på den... det var lite öhm oväntat. Skall nog ringa in någon dag till radion och önska perrra =) |
Jobbig låt den där...
|
Underbart =)
|
|
Citat:
|
Värre än hej hej monika Blir detta en hit bli det inte roligt
|
*dansar*
|
Måste va nnån finskrysk påhitt!! ....fan...den tar ju aldrig slut....
"sappant.do...gorigan gockan go"... Fängslande skit... Zappan gorigangockango |
Citat:
|
Det var det sämsta jag hört på.... ett bra tag iaf.
Angående texten: säger (svenska) folk verkligen "lol" som uttryck eller är det för att fördumma folk han sjunger så? Om jag skulle skriva lol så betyder det verkligen att jag skrattar... |
Jodå, folk säger lol.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska inte dra iväg detta på en diskussion om förkortningar å sånt men jag och de jag känner uttalar woot precis som det skrivs. ;)
Ang. Bot-låten så har den tydligen riktigt slått igenom då den spelas på diverse uteställen både här i Sverige och Danmark. Inte illa B) |
Hon kan banna dig så hårt, hon heter anna å e en bott :)
|
Boten Anna är ju helt hjärndöd! Blir väldigt aggresiv när jag här den hehe
*slappnar av med lite Darkthrone, aah* |
Glöm inte lyssna på parodin byggd på Basshunter, finns på asshunter.se :P
|
Hehe njae vet inte om jag fastnade så mycket för vare sig orginalet eller remixen :D
|
Vill med mitt första inlägg här tipsa om att det finns också en video till boten anna.
http://video.google.com/videoplay?do...8&q=basshunter Lägg också märke till att han glider runt i en "båt" i en "kanal". Detta kommer nog att spä på ryktet om att det är en båt han sjunger om. Föresten, riktigt trevligt forum det här, jag kommer nog att trivas riktigt bra! |
|
Vilken idiot som inte ens vet hur man uttalar "bot" rätt.
Är det en skåning? ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Någon har kommit med en engelsk sub till videon.
http://video.google.com/videoplay?docid=68...19&q=boten+anna "Ja, ingen kan slå våran bot" goes ""Ya, nobody can hit our bot"" Jadu :rolleyes: "She can ban, ban you so hard" |
Hur kan en låt om irc bli så populär? Eller vet inte folk vad han sjunger om?
|
Dom flesta tror nog dom menar en båt :)
|
Tja, hur kunde var köpte jag min tröja eller hej hej monica bli sådana hittar som de blev?
|
Rytm, catchy melodi före text.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson