![]() |
Efter att vi har gjort om en hel den på sidan i år så tänkte jag köra igång och annonsera riktigt mycket nu.
Är det någon av er som vet eller kanske äger någon heavymetal sajt, humorsajt eller ungdomssajt som ni tror jag skulle kunna passa in på. Det bör vara sajter med över 1000 besökare om dagen. Eller om ni har något stort nyhetsbrev. Tacksam för alla svar. |
Kommer att ha något av intresse för dig så småningom men måste bygga om en del först. Kör på metalheart.se och helgon.net ifall du vill ha svenskt.
|
Citat:
Någon som har fler? |
Citat:
//Björn |
Metalcentral har väl inte så många besökare?
|
Citat:
//Björn |
Vackrast.se kanske du skulle vara intresserad av att annonsera på?
|
Har gitarrforum.com om det skulle vara av intresse?
mvh Niklas |
Hej
Jag kommer ta kontakt med de flesta av dessa sidor senare men har ni fler så säg gärna till. Tack för alla svar. |
clanhost.se, med 11000+ ungdommar 14 - 17 år.
|
Citat:
|
Citat:
Dunken, flashback.se och susnet om du inte kollat in det redan. På sista tiden har det ploppat upp länkdumpsidor som fan på webben har jag märkt, de kanske har skrivit upp sig på flashback och susnet. |
Citat:
|
festivalbussen kanske vore något?
|
Citat:
|
Citat:
Det har varit communitys man aldrig hört talase om som haft hur många besök som helst. Bättre då med ett eget affiliatesystem i sånt fall tror jag. Slopa Double och Tradedoubler som är en onödig mellanhand och bara ska ha stålar. |
Citat:
|
för annonsering på helgon.net kan ni även kontakta mig!
|
Citat:
|
Citat:
|
Har skickat PM
|
Citat:
|
REDIGERAD i enlighet med reglerna. /Jonny
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mats www.galaxypiercing.se |
Citat:
Detta förklarar tycker jag att han inte svarade på mejl från mig, inte svarade när jag spammade ner honom i hans gästbok och skrek ut att jag ville annonsera, ha svar på om jag fick annonsera osv. Jag till och med erbjöd mig att klä mig i korsett och måla ögonen svart (kanske jag skulle ha lagt till att jag kunde ha skurit mig i armarna också med rakblad?) hur som helst.. det var dödstyst. Klart som fan det när brossan är i samma branch som vi. Jag skulle antaligen nekat annonsering jag med, men jag hade iaf haft så mycket hyfs att jag sagt det, alternativt kulor nog att göra det. Nej ni får inte annonsera för ni är konkurrenter till brossan hade jag sagt. Jag hade också innan kontaktat först den annonsansvarige och sedan även alla andra i "Crew". MVH Mats www.galaxypiercing.se |
Citat:
|
Citat:
Det var det inte kan jag säga... Byta Banner med blonda bettans blogg hade varit bra mycket bättre, gratis dessutom. Lurendrejeri är rätta ordet, dom tjänar mycket pengar på det där dom som håller på med sånt. Jag avråder alla starkt från att annonsera på det viset och betala en massa pengar. Köp varor istället. Google är inte heller bra, en massa klickande utan att dom handlar, konkurrenter som falskklickar så det kostar dig pengar och Google kan inte utreda det hela. Vi har hittat våra kanaler att sprida företaget. Marknader och festivaler med en massa flyers. Vi byter länkar och banners hejvilt osv. Det ger sig i eftersom, det tar tid. Men man ska inte slänga pengar på andra utan att få nåt för det. Åtta st per dag istället för åttahundra är rent lurendrejeri, det är skojare. Vi får in flera hundra per dag utan att det kostar oss nånting nu. Mats www.galaxypiercing.se |
Citat:
|
Tack för 9 intressanta inlägg idag :D
|
Citat:
|
Fattar inte mycket av slutet av denna tråd.. kan någon moderera lite (radera / slå ihop några av de 9 inlägg som skrevs av en person efter varandra)?
|
Citat:
Mats |
Det blev en himla massa OT om hur kassa Helgon är på att svara på mail, som inte riktigt har något med ursprungsfrågan att göra. Då hjälper nog varken flödeshcheman eller fin struktur.
För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag "raven" direkt som är annonserings-ansvarig. Och snälla, hur moget är det att dra alla helgonmedlemmar som emo-kids som skär sig och har svart mascara? skitsnack... Tack för mej, håller för rensning här.. |
Citat:
Ska det vara censur här tycker du då man diskuterar så pass viktiga saker. Det jag skrev om Flashback är bra att veta också. Åtta klick per dag istället för åttahundra utlovade osv. Sen var det med "glimten i ögat" vi skojade om Helgon "Kidsen" så unga är inte alla där heller förresten.. Men det gick visst dig helt förbi. Vi kanske inte ska skoja om nåt här? Mats |
Citat:
|
Citat:
www.lunarstorm.se |
Citat:
Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson