![]() |
Tjo, en liten omröstning för att få fart på alla =).
Bara att rösta på... |
Jag håller självklart på Västerås! Då blir det också närmare för de som bor närmare denna stad än sthlm (örebro, eskilstuna, köping osv).
Sen att jag är partisk eftersom jag bor här är en annan sak ;) Ingen här som är bekant med någon på Loopia? De kanske är intresserade av att bidra med något till ett Västeråsevenemang eftersom de har sin bas här. |
Min rost hamnade pa annat
men jag antar att Oxford ar lite vall langt borta for dom flesta ;) |
Annan : Lund
|
Gbg är ju alltid najs ;)
|
annan:Sundsvall
|
Tja, just nu ser det ut som att Stockholm leder.
Vi väntar ett tag till, för att se. |
Citat:
|
annan: Nyköping ;-)
Men men, är nog inga här som bor i nyköping förutom jag.. |
Annan: Lund, eller Malmöööö :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bor i Stockholm men röstade på västerås. Man kunde ju inte se rösterna i förväg :) Well, västerås är så nära stockholm, 10 mil hit eller dit, så det känns inte som att det spelar någon större roll.
|
Citat:
Men ändå, sundsvall erbjuder lite annan miljö och mentalitet än stockholm, därav mitt val, inte för att det är jobbigt att åka nånstans ;) |
Norrköping tycker jag låter utmärkt.
|
Turkiet tycker jag låter ännu bättre.
|
Citat:
Håller helt klart med dig om att S-vall är finare än Sthlm, men Sthlm har ändå lite trevligare ställen att röra sig på än S-vall.. |
Jag tror seriöst att norrland skulle göra er alla datanörds gott, grilla korv ute i skogen, några st norrlandsguld (xcider för er som är brats) m.m.
|
Spelar väl mindre roll, går ju flyg och tåg var som i vilket fall, blir ju alltid någon som får restiden, så de som är ego röstar på sin egen stad, resten skiter i vilket.. :)
|
Citat:
|
Sundsvall? Varför inte ta något mer exotiskt som Indal, Söråker eller Njurunda? ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson