![]() |
Nu behövde jag inte ändra något av följande i mailet. Men titta när det var tvungen ändras, och när supporten skickade ut mailet......
http://www.misshandlad.se/blandat/mail.jpg |
Mm, tryckfelsnisse var i farten. Han fick sig en omgång när vi upptäckte missen, förlorade sin intjänade månadsranson av jolt-cola och har lovat att korrekturläsa framtida e-postutskick femtioelva gånger.
|
Citat:
|
Så kan det gå. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Anledningen till att dom byter ut IP är just för att dom ska koppla in extra ISP, första tanken var när dom flyttar över alla sina kunder till sitt /23 PI space.
|
Citat:
|
Japp, alla mina sidor och loopia.se är nere igen... Men man får väl hoppas att de hittar snart en lösning som gör att detta inte händer allför ofta i framtiden.
|
Funkar era sidor nu? Mitt system säger att dom var nere ganska exakt i en timme, fast jag mätar mot loopia.se...
|
Det fungerar nu, men det var nere minst 2 gånger under natten, skulle upskatta till runt en timma sammanlagt ja.
|
Bra att loopia äntligen kopplar in en till isp och kanske äntligen börjar få ordning på sin uptime.
Upptid.se var väl kanske nära att utesluta loopia, precis som de gjorde med proinet tackvare så många downtimes. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson