![]() |
Blir det någon wn-träff denna sommar?
Missade tyvärr träffen 2005. |
Citat:
|
Självklart. Vem orkar ta itu med det? :)
|
Hade tänkt att föreslå detta ju =).
Jag kommer lätt om det är i gbg :). Annars får vi ha flera, så att vi kan ses i gbg. |
Vaddå göteborg, sluta muppa er nu, norr om dalälven tycker jag ;)
|
Helsingborg!
|
Stockholm vore ju trevligt för omväxling, vart ju även tal om det innan.
Men ser ut som om sthlmarna inte finner intresset i det ;) Decibel kan ju alltid ordna 24/3 fest. |
Vi kan väl ses i samband med fotbolls vm i sommar, för jag antar att alla medlemmar här ska väl dit?! skam annars :P
|
Estocolmo, si si señores! :)
|
Jo precis. Vid förra träffen bestämde vi att vi skulle ta i Stockholm nästa gång.. vilket skulle ha blivit av under hösten 2005.. men så blev det ju då inte :unsure: .. hur många av WNarna bor i Stockholmstrakten?
|
Citat:
Vår tur igen då. |
Hade varit skitkul :)
|
Citat:
|
Något som är mindre än 50 mil från stockholm hade varit uppskattat. Förra gången gick utgifterna för resan på cirka 700-800 kronor (exkl. mat, boende och allt annat). Sisådär för en student :)
Men det låter grymt kul! |
Citat:
Snacka om att alla fick kontakt och att vi alla hade det grymt kul sist. Bara resan med Tobbe upp o ner var grymt kul. Mats var helt klart höjdpunkten på allting, skönare kille får man fan leta efter... |
Götlaborg i Juli tycker jag låter givet ;)
Annars får festivalbussen fixa busstur från gbg :D |
Jag känner att även om jag inte är en "profesionell" webmaster etc så skulle det vara förbannat roligt att åka på en sådan här träff enligt mig kan den placeras vart F.A.N som helst i sverige det kostar inte många kronor att ta tåg eller buss genom halva sverige eller nordens fastland heller för den delen iaf inte enligt mig och jag är ändå studerande. :)
Jag missade ju den träffen som var senast så jag skulle gärna hänga på denna Stockholm eller Göteborg? Jag kommer vilket som denna gången sålänge ni inte bokar upp er på någon av dom tider då jag tänkt dra på diverse festivaler och spelningar. :) Hoppas det blir något fint av detta nu då. |
Alltså. Det var riktigt schysst :) Man lär inte tacka nej bara på grund av utgifterna. Nu får vi se till att detta inte faller i glömska bara... *bump*
|
Jag undrar på vilken sida någon kommer att bestämma någonting ;) Sist var det många sidor fram innan några beslut togs :)
För mig spelar det ingen roll om det är gbg eller sthlm (fast om jag fick välja så hade jag valt gbg). Det krävs nog någon som tar tag i detta och styr upp det. Jag tycker juli låter som ett bra förslag. Några förslag på exakta datum? |
Citat:
Nej men något här tycker jag låter som en plan, känns som det borde vara en hel del av medlemmarna som bor i närheten, annars kan jag tipsa om bra hotell :) //Björn |
Umeå tycker jag, finns mycket skoj man kan göra där.
Då kan vi alla hyra några stugor ute i vildmarken, plocka lite blåbär och göra lite paj tillsammans! Finns mycket skoj att hitta på ;) |
Jag är med på någon annanstans i Sverige än i Göteborg. Har kompisar lite överallt så sovplats är inte så svårt att finna =). Hyr man däremot en stuga i Umeå så kan man ju bo där =).
Jag är på, och jag anser också att det bör vara lite tätare mellan träffarna. |
GBG tycker jag då, fast spelar ingen så stor roll faktiskt.
tätare? Tror många inte kan resa runt genom Sverige för ofta bara så där. |
Skövde de klart!
|
Sign me up...
Umeå/Stockholm/Göteborg/Sundsvall fungerar för mig ;) |
Citat:
|
Citat:
Men som sagt, Stockholm låter som en bra mötesplats ifall någon tar tag i det .. |
Stockholm vore mest önskat av mattias här :)
|
Dags att sätta upp en poll om vart arrangemanget bör hålla till? Om det ska till lite gästspel från intressanta företag (det har ju varit på tapeten tidigare) så är det väl ändå STHLM bäst?
|
Citat:
#edit Stavfel deluxe |
|
Föredrag vore grymt kul. Men det känns som att varje gång föredrag och liknande mer seriösa (läs välarrangerade) idéer kommer upp, läggs hela träffen ner eftersom ingen tar tag i det.
Den förra träffan var väldigt oigenomtänkt på det sättet. Det gick väldigt fort ifrån beslut till träff (även om det hade diskuterats ett bra tag). |
givetvis kan vi fixa lite lyxtransport...håller på att bygga två stycken nya turnébussar...så vi kan åka riktigt trevligt i så fall :)
|
Citat:
När någon säger att "nu jäklar gör vi det". Drar man ut på tiden så hinner många banga ur innan det blir av. |
Citat:
Skulle säkerligen bara bli som tidigare annars ;) |
Tog ett tag innan jag hittade tråden men jag var med på förra träffen och hade sjukt roligt så räkna med mig igen. Stockholm/malmö fungerar men göteborg vore ju trevligast då jag bor där :)
Personligen så är jag inte så intresserad utav hela föredragsbiten, träffen är väll till för att folk skall diskutera och lära känna folk, inte sitta tysta och lyssna på någon snubbe :) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson