![]() |
På torsdag kommer jag samt min kompanjon att vara med på Insider. Detta meddelande är inte tänkt som reklam, utan jag misstänker att många är intresserade av att se vår sajt krascha totalt.................................... nä allvarligt så ska det bli spännande och se hur de vinklar det hela.
Vårt samarbete har varit bra så vi hoppas på en mindre negativ vinkling :) Bakgrund (nyhet saxad från vår sajt): Citat:
|
Ska bli spännande att se! :)
|
Erik X is known as B1ng0 Remär!
(skriver om namnet litet, så inte det strider mot PUL) |
Ser Insider varje torsdag så det kommer att bli mycket intressant.
|
Vågar man hoppas på lite naket? http://www.torrentbytes.net/pic/smilies/hmmm.gif
|
Eftersom Bingo Rimér är en offentlig person lär det inte vara några större problem angående PUL.
|
Citat:
|
Insider brukar alltid vinkla sakerna på de mest absurda sätt. Det är ju trottsallt underhållnings-TV, inte någon direkt sanning. Men all PR är bra PR, oavsett använda metoder eller hur?
Citat:
|
Låt oss hoppas att det inte blir samma sak som förra medlemmen som uppmärksammades av Insider.
|
Citat:
Ni har trots allt en skyldighet som community att göra så gott som det går att rensa bort denna typ av människor. Jag säger inte att det går till 100% men det går att göra mycket. Ni kanske gör det, vad vet jag. Men ni kommer vara med i Insider för att aschberg å hans crew vill grilla er. |
Citat:
Så länge man är lätt att bli kontaktad (inte håller sig undan) och att man hjälper in journalisterna på ett bra spår, så framstår man inte som lika "smutsig", som man annars skulle varit. Lycka till Micke! |
Vann inte Insider nått pris nyligen?... Seriositet?
|
Var inblandad i ett liknande projekt för många år sedan som aldrig blev något. Tanken där var att bara seriösa och aktiva modellagenturer skulle kunna få tillgång till bilder och kontaktinfo.
Fast det är ju alltid svårt att kontrollera vad användarna i sig gör. |
Vi hade en bra intervju och vi har haft ett bra samarbete med Insider. Jag vet att vissa fotografer kommer att hängas ut, men det är inte vi. Sen om sajten grillas är väl möjligt, men jag tror att vi kommer klara oss bättre än de andra som tas upp. Vi har inte försökt att dölja något.
|
Berätta gärna hur många besökare som droppar in veckan efter programmet! Att synas i TV är nästan alltid bra. Även om det är "negativ" publicitet.
|
Ni nämdes i Efterlyst oxå.
|
Jag såg dig nyss micke.
|
Jag med!
|
Vet inte direkt om jag tycker det jag sett hitills är direkt smickrande för er..
|
nja det kunde ha varit värre, de har inte bara gjort badwill för oss... dock så pallar servern inte detta
|
Load på 60 nu... fick lov att lägga in ett statiskt dokument.
|
Min hemsidan var oxå med men i efterlyst. servern var lite seger ett tag någon som vet hur många tittar efterlyst har ungefär?
---------------------------------------- www.Vackrast.se |
tycker du hanterat det proffsigt micke!
|
Citat:
Dune: Insider ses av ca 400k |
hoppas ingen mupp blandar ihop "mickes foto" med mig :D
|
morsan var på väg att blanda ihop, men jag tillrättavisade henne kvickt! =D
-Martin |
Har inte sätt programmet än, får väl kika om det kommer upp på deras webbsida, men kan inte säga annat än grattis, även om det skulle vara så att de inte visar er från världens bästa sida så lär ni helt klart tjäna stort på denna gratisreklam!
|
|
Vad motsvarar det på Y skalan, alltså 0 10 20... ? är det x1000 besök?
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var en jättemiss från er sida att göra det möjligt för minderåriga att registrera sig för både det ena och det andra på er sajt. Bra att ni har rättat till det nu. Ni nämdes en hel del igår. Trodde att er sajt bara skulle vara en i mängden men halva programmet handlade visst om er sajt. Tyckte inte att reportrarna tog i för hårt utan höll faktiskt en sjysst ställning mot er sajt.
|
Japp, all publicitet är alltid bra!
Posta gärna en bild eller statestik på hur besökantalet utvecklade sig under kvällen. mvh |
Citat:
Trafiken rullar på bra idag med! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson