![]() |
|
Om jag fick se bilderna så..
Permission Denied. -Martin |
Citat:
Fixade hotlink skydd så ;) #EDIT: Det är borta nu |
En Kapsyl såklart
|
Citat:
Personen som är på röntgenbilderna är medlem här på WN :rolleyes: |
Resten?
Röntgenplåt? Hals? osv osv? :) -Martin |
Hehe... Min hals på bilderna... Det var underbart med morfin =)
och så kan det gå ifall man inte kollar i glaset när man dricker sprit... (Efter XX antal öl...) |
*Skratt* =D
Hoppas det gick bra :) -Martin |
Galet, hur gick det med andningen?
|
Citat:
Den satt i matstrupen... Eftersom jag svalde, så blockerades luftstrupen... Dom lyfte upp den med en pincett. Måste säga att det är väldigt vackra sjuksköterskor på Växjö lasarett.... |
Shit va galet :) Men lätt hänt i en fylla, skönt att allt löste sig i alla fall!
Det är sånt man kan skratta åt i efterhand :) Hoppas man inte lyckas med samma konst trick ikväll! Cheers! Jens |
Citat:
Citat:
|
Det är bra gjort att få ner en kapsyl så!
Deepthroat! |
Citat:
Hade ju förstört allt... |
När jag var barn svalde jag en femkrona på det sättet och den fastnade nästan på samma plats... Dock ville inte läkarna dra ut den munvägen, de lät mig dricka matolja så det kommer ut den vanliga vägen :)
|
Haha, nu har du nått att lägga på dina sidor...Om du har den typen...
Får man använda bilden? Vore nice att lägga upp på stubinen - se. edit: Annars måste jag nog göra samma partytrick själv ikväll... :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ajj, vad läskigt den fastnade där. Detta får mig att tänka på studentleken "CAPS" eller "Capsning" som går ut på att kasta kapsyler i varandras glas... tur att man inte svalde någon/några kapsyler under de tillställningarna. Hände ju ibland att man inte var helt nykter när man drack öl ur glas med ett tjugotal kapsyler i.
|
Haha niiice
får mig att tänka på denna historia... :P ******** En man stiger in på en bar. I sällskap har han sin lilla tama apa. Mannen beställer in en öl och slår sig ner. Under tiden går apan runt i baren. Vid ett bord står en skål jordnötter. De äter apan raskt upp. Vid ett annat bord står det ett drinkglas med en citronskiva i, som apan också äter upp. Och sådär fortsätter det. Apan äter upp allt den hittar. Till slut kommer apan fram till biljardbordet. Där stoppar den raskt i sig en boll och sväljer den. - Hallå där! säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde? - Nej. - Den åt upp en biljardboll för mig! - Oj då, jag är ledsen. Självklart betalar jag för alla skador han ställt till med. När mannen druckit ur sin öl betalade han och gick därifrån. Efter ett par veckor kommer mannen och apan tillbaka till baren. Mannen beställer in en öl igen och apan går runt i baren igen. Vid ett bord hittar den ett körsbär som den stoppar upp i stjärten och sen stoppar in i munnen. - Åh fy fan vad äckligt, säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde? - Nej. Vad gjorde han nu då? - Han stoppade upp ett bär i stjärten innan han stoppade det i munnen. - Jaha. Jo, han äter fortfarande allt han ser, men sen han svalde biljardbollen så mäter han det först! ******** B) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson