![]() |
Köper premiumdomäner, endast verkliga kategoridödare.
Har några krav: - Måste vara .SE domäner - Domännamnet måste vara på svenska. - Helst ett ord Har du något av följande som är till salu, vänligen skicka mig ett pm eller email. Snabb affär och betalning utlovas. |
Även jag köper premiumdomäner, skicka PM till mig oxå så får vi se vem som kan ge bäst bud :)
|
Kan ni ge nått exempel på en "premiumdomän" :unsure:
|
För mig är det en generisk domän som är dominerande för en kommersiellt gångbar bransch. Domännamnet bör ha många månatliga sökningar (10k+) när du tittar på t. ex OVT. Finns en del andra faktorer också som jag värderar utifrån, som inte nödvändigtvis måste skrivas ner här..
|
Är väl smartare och lägga ut domänen till allmän budgivning än att ta bud från en eller två personer :)
|
typ sex.se?
|
Kan någon av dessa vara intressanta:
bikini. se biljard. se (även .net) astrologi. se bostader. se (även .nu) vitaminer. se skottland. se slaktforskning. se (även .nu) Jag har dock inte kollat att dom klarar önskemålet på 10k+ på OVT. |
mbit.se
|
sotriment.se
munhygien.se annonssida.se |
Har en riktig kategoridödare..
alkohol.se |
Citat:
|
bikini. se - 61,159
biljard. se - 5,177 astrologi. se - 32,970 bostader. se - 61,292 vitaminer. se - 3,815 skottland. se - 11,389 slaktforskning. se - 62,507 "Monthly Search Volume, estimated. Open source keyword suggestion tool grabs the Overture search counts for different geographic markets" Edit: För er som inte är så inne på OVT, så Vill jag påpeka att dessa siffror inte stämmer. Men de går alltid att följa för att få en uppfattning om vad som söks :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson