![]() |
Jag vet att det här är inte egentligen är forumet för den här diskussionen men jag tutar och kör tills någon stoppar mig, det är min filosofi.
Jag sitter och lyssnar på MUSE och det är helt underbart i hörlurarna. Vad lyssnar ni på? |
Marie Serneholt ;)
|
Datorfläkten. Resten av familjen försöker sova... ;)
|
Thåström.. det får igång mig i alla fall
|
Infected Mushrooms dock i hörlurarna eftersom grannen under blir kinkig ifall man startar stereon.
|
En varmluftsfläkt :D
|
ledsen 4månaders bebis och Holländska EPICA!
|
Chumbawamba - "On ebay" & dammsugaren som åker runt.
|
Bruce Springsteen
|
Just nu Rolling Stones men det brukar variera lite. Fogerty, Dire Straits, Johnny Cash...
|
Chamillionaire - The sound of revenge, går hårt nu!
|
Svenska Akademien - Den obligatoriska slagdängan
Grymt bra grupp! /Martin |
ACDC och en pratglad kvinna i min säng
|
Timbuktu!
*Dansar* |
Rammstein.. så klart
|
Depeche Mode, inför konserten på onsdag :)
|
Gigi D'Agostino - Wellfare (Gigi & Luca Noise) lyssnar jag på just nu
|
OS
|
Eazy-E :D
|
R.E.M... Alltid lika bra... :)
|
I dessa väntas dagar...
ROLLINGS STONES "I Can't Get No Goo-gles-faction, but I´m try, but I´m try...." Mvh. Lennie in Spain |
blackalicious - a to g just nu... iaf i några sekunder till =)
|
Bob Sinclair - Love Generation
|
Citat:
|
Vad jag vill säga: Wasp - Wild child (Live domington 1992)
Vad sanningen egentligen är: Madonnas Don´t say you´re sorry eller vad den heter. Fan vad mesig jag är. .. |
Just nmu är edet bloodhound gang som gäller :D <Närmre besöätmt det nya ablumet med han snyggingen på framsidan :D
|
Citat:
|
SR X
|
Random på alla Iron Maiden skivor!
Har väntat på Fear Of The Dark i 2 dagar nu.... /Thomas THL |
Förra årets fem bästa skivor går mer eller mindre i repeat just nu:
Chamillionaire - The sound of revenge Lil' Wayne - Carter II Sean Price - Monkey Barz Hush - Bulletproof Laleh - Laleh //Björn |
Just nu: p3 street i ditt öra :)
Annars är det mycket wutang som rullar... wutang, jeru the damaia, mos def och annat skoj. |
Halcyon & On & On - Orbital :)
|
Tja, noseel har tagit sig i kragen och dumpat Madonna till förmån för lättsmälta Ratt. Fortfarande en bit kvar till den riktigt tunga musiken...kan fan bara ge mallan på sommaren egentligen.
|
TRANCE
RANC AN Hittade en suverän låt just i natt, The Other Side - Paul Van Dyk:s skapelse. |
as we speak, Decapitated - Blessed .. från deras debutalbum "winds of creation" hur underbart skiva som helst!
Annars snurrar mest Darkthrones senaste ep "too old too cold" vilket också är en helt suverän skiva. mina bäst spenderade 79kr på länge :P |
Fan vilken oldie man är, minst 2-3 grupper jag aldrig har hört talas om...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson