![]() |
Nu har Internetkatalog fått ny design, ris eller ros?
|
Jag kommer inte åt sidan alls..
|
Både ris och ros.
Stilren och snygg design. Trots att det "vimlar" av länkar och annat ser det inte plottrigt ut utan välstrukturerat. Men sidscrollen gillar jag inte. Sitter du med 1024-upplösning är det irriterande. |
Inte jag heller.. når den inte.
|
Vad får ni för felmess? Den fungerar då det kommer in nya länkar och statistiken rör på sig... Skumt...
|
Vågat att kräva högre upplösning än 1024x768, det är stor andel av besökarna som har den upplösningen eller ännu lägre.
Vi har valt att göra en design som fungerar fullt ut i 800x600. Dels för att det ska funka för de som kör lite lägre upplösning men också för att det är väldigt ofta man inte surfar i fullskärm. |
Jag vet, men det gick inte att klämma in allt annars :) om nåt år har alla eller de flesta högre upplösning :)
|
Tidigare försökte du scama någon med fake statistik för sidan... nu vill du ha hjälp i samma forum som detta uppmärksammades.
Lite lustigt? |
Ris eller Ros?
Humm... jag är faktiskt lite mer generös av mig än så. :wacko: Vad sägs om detta: http://www.kommunalbogen.dk/img/arti...ry-art4355.jpg 750gram Jasminris 250gram Skivad avokado 1200gram Färsk fågelgryta 150gram Nyplockade rosblad 300gram Mörk sirap och sisst men inte minst, 2 skivor färskbakad kebabbröd!!! Mumsfillibaba!! |
Citat:
Men om du nu tycker att vi är så jobbiga så plockar jag gärna bort din länk så du inte blndas ihop med de som försöker lura dig :) |
Citat:
Online: 321 surfare trots att statcounter-räknaren inte ökat med 321 besök senaste 24 timmarna... konstigt :) Dessut förstår jag mig inte på alla som har länkbyte med internetkatalog.se eftersom utlänkarna är en php-redirect som inte tillför något mervärde för dom som har länkbyte :) |
Det är inget medvettet fel, sidan har ca 500 besök om dagen nu och den räknaren visar enligt koden 5 senste minuterna. Nåt fel är det där men det stör inte mig.
Om du nu inte förstår så varför är din sidan med där? Borta den me :) En gång till.... Jag vill ha kritik på den nya designen inte massa moralsnack från er..... /David |
Kändes väldigt rörigt. Sen så blev jag lite överraskad över valet av storlek på sidan. Grafiken var helt ok även om det kändes lite segt att ladda allt.
|
Men storleken är densamma som vi haft förrut, det som ändrades är grafiken. Jag vet att det är lite brett och det ska vi ta tag i längre fram.
|
Känns seg.... att ladda och lite rörig
|
Människa vad mycket klicklänkar på en och samma sida. Vill du ha ett tips så städa. Jag förstår att klicks ger pengar men jag vågar knappt röra musen i rädsla för att råka klicka på något som orsakar en massa popups för mig.
Angående den röda designen så gillar jag den. Men städa undan mängder av länkar. Det skrämmer mer än lockar till klick. |
Ganska snyggt med det röda, men det tar lång tid att ladda.
Du fipplar med statsen ser jag, dina egna sidor får några tusen inklick på nolltid för att komma överst... Topsite fick 2700 samma dag du lade upp sidan, och har inte fått ett enda klick till efter det. Det gillar jag inte, du får väl lägga dina egna siter som VIP någon stans istället.. |
mja, tyckte det såg lite tomt och tråkigt ut. Mycket rörigt. Tyckte inte alls om den faktiskt, tyvärr
|
Citat:
|
Och jag som trodde att det var jag som hade världsmästartiteln i att klämma in för mycket Google-annonser på mina sidor.
Jag har mött min överman... :D |
Jag vet inte vad jag ska säga, om jag var snäll så skulle jag säga ok or more or less, men jag fick panik och stängde webbläsaren. Tyckte damen till vänster gav för mkt prägel på sidan negativt, sidan var seg att ladda och innehåller på tok för mkt samt var för bred. Något positivt.......ja det finns alltid något positivt. Säger detta för att hjälpa till och inte stjälpa.
|
Jag personligen tycker den käns otroligt överdimensionerad..
Stor och klumpig helt enkelt, aldrig nån sida jag skulle återkomma till en ytterligare gång iaf. Desto mindre desto bättre eller More is less! Har du hört talas om det nån gång? Som svar på tal att de flesta kommer ha den upplösningen senare tror jag det knappast... Det är snarare tvärt om, att det blir fler och fler besökare som surfar via laptops samt mobilt... ________ nonameforme |
Finns det någon länk som inte är reklam på den sidan? Jag var helsäker på att saken till höger var en meny men tji fick jag. Sedan insåg jag att det fanns kategorier i mitten att välja bland men det var minst sagt rörigt bland länkarna, lite väl långa textrader också. Det är dylika sidor jag föraktar och aldrig skulle få för mig att besöka igen eller rekommendera till någon just på grund av reklamen och att det inte framgår tydligt vad som är reklam. Grunden för designen är helt okej men sedan känns allt som en enda stor röra.
|
Jag tycker den ser lite "spam-ig" ut, men huvudsaken är ju att den fungerar, eller hur? ;)
|
Spenderade större delen av tiden på sidan med att klura ut vad det var som uppdaterades varannan sekund. Vill du inte distrahera besökaren så är det nog bättre att du löser det med Ajax.
Tycker det blir alldeles för utspritt, man vet inte var man ska titta för att hitta något. Hade jag snubblat in där hade jag nog lämnat sidan ganska snabbt. |
Jag tycker den ser helt OK ut. Ren design. MEN lite för mkt annonser och länkar så man blir helt vilsen och gör så man lämnar sidan.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson