![]() |
Bör WN byta till vb 3.5?
Just nu kör vi nån äldre version av IPB. |
Varför inte bara uppdatera till en nyare version av IPB?
Tycker IPB är bra mycket bättre än VB 3.x , iaf mindre rörig. |
Thomas> Varför skall det tvunget stå "Hora" efteråt i pollen? Ger inget direkt seriöst intryck i det hela...
Sedan, har ingen erfarenhet utav varken IPB o VB, så vad blir den största skillnaden för medlemmarna här ifall bytet blir aktuellt? Hur kommer det att påverka oss? Varför inte uppgradera till version nyare utav IPB istället? Vad händer med alla mods som gjorts på denna version som körs idag? |
Beskriv vad som skiljer dem olika forumen åt så underlättar det nog för folk att rösta.
|
Citat:
Sorry du får blunda! Kan inte ändra nu :/ Citat:
|
Citat:
Vad vinner vi användare på en förändring? |
Skit i det Hora!
|
Hahaha :D
|
Ser inget behov faktiskt. Detta funkar fint.
|
hellre en upp-piffning av det grafiska isf :)
|
Tycker det funkar bra som det är nu. Vad tjänar vi/ni på att byta? Bara inte wn ligger nere för länge vid en uppdatering. Då får man ju abstinens...
|
detta är väl bra som det är fast finns det uppdateringar till detta forum kan du väl uppdatera det
Edit: Såg iof nu att IPB kostar penga rmen inte vB |
Vbulletin kostar pengar. Byt gärna, jag diggar vb!
|
Enligt mig så är IPB ett av de bättre forumen... Har alltid gillat WN som det är.. Klart finns det en nyare version så varför inte uppdatera till denna? Vad gäller en grafisk uppfräschning så tycker jag inte det behövs! Gillar som det är!
|
Laddar inte IPB snabbare än VB?
Tycker det är bra som det är men klart det finns en del bra mods till VB, till exempel reputation system. |
Jag har vant mig vid VB.
Väldigt bra system. Men hur sker bytet? Jag gissar på att VB har verktyg för att parsa all info till den nya databasen. |
Citat:
VB tycker jag är trevligare än IPB så jag röstar för. Har hållt till lite på alltomtv (läser dock mest) och jag gillar upplägget. |
Citat:
|
vBulletin > *
|
VB är bra, men jag gillar definitivt WN med detta enklare forum... keep it the way it is!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson