![]() |
Vill bara önska alla här på WN en riktigt
God Jul & Ett Gott Nytt ÅR! Ha det bäst! Stefan |
Passar också på att önska er alla en riktigt GOD JUL!
|
|
|
God Jul alla!
|
2 bifogad(e) fil(er)
God jul från mig med då :)
|
Jag känner mig lite lat, så det blir ingen bild, men men...
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR Btw, är vi inte några dagar för tidigt ute? |
God Jul
|
Citat:
Vadå inspirerad av någonting ;) |
Ja, en riktig internet@jul-hälsning :)
|
Skoj att se lite fler bilder postade :D
*sätter igång med förfesten inför nyår* |
God Jul
Fanns inte tid för ett nytt julkort i år så jag får väl köra med mitt gamla vanliga: http://jul.playdo.com |
Kort o koncist: God Jul!
|
2 bifogad(e) fil(er)
Får ställa mig till skaran och bifoga en bild på årets Julkort från Lastbryggan.
Finns för övrigt att köpa här för den som vill ladda upp för nästa år ;) // Mats |
GOD JUL
|
Jag önska er alla en riktig GOD JUL och om ni har varit snälla i år att kanske tomten
kommer till er alla. Hälsningar från Lennart i Marbella, Spanien. Med som vanligt strålande solsken och 25 - 30 grader varmt från en klarblå himel. |
God Jul!
|
god jul och gott nytt
|
Ni får ha en riktigt skön och trevlig JUL i år, och jag hoppas även vi skåningar får se lite ordentlig snö på julafton!
|
God Jul på er alla!
|
Jag får instämma i den muntra skaran och önska er alla en riktigt God Jul.
|
God jul!
|
God jul från oss på Cellsynt, hoppas ni har haft ett framgångsrikt år & kan slappna av lite under julhelgen :)
|
God jul & Gott nytt år.
Jag drar till Thailand på söndag så jag passar på att önska alla ett gott nytt år. |
Citat:
|
God jul :) passar väl på och önska ett gott nytt år dessutom.
|
God Jul & Gott Nytt År
*hick* *burp* |
God JUL och Gott Nytt År
|
God Jul alla Webmasters!
|
God Jul
önskar jag alla WN:s läsare och medlemmar. /Bengt PS Kunder och partners hittar årets julkort här: http://www.inskrift.se/god-jul.html DS |
God Jul alla nerds.
|
Har varit lite dyster fram tills nu.
Sitter här och slutför några projekt, så här på självaste julafton i väntan på paketen. Vet i alla fall att jag får en mysig kontorstol. Min förra satt jag sönder. Nu är också mitt adsl tillbaka, efter 9 dagars downtime hos telia. Var tydligen ett kortfel i stationen. Men det lagade Mika(e) hos flextronics. Mycket trevlig gubbe. Känns faktiskt som att han släppte på lite mer trafik. Ersättningen för den downtimen blev 1 och en halv månad gratis av telia. Men nu, GOD JUL |
Glad julmust
|
God Jul
|
God Jul
|
God Jul och ett Gott Nytt år ifrån Mälarstaden.
|
God Jul även från mig...
|
God Jul!
Snart kommer Kalle och hans vänner... |
God Jul!
|
God Jul alla webmasters!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson