![]() |
Vad gör man med 900 smyg tagna "stjärt" bilder? Någon som har ett eller några förslag?
|
Dagens I-landsproblem?
|
Starta en webbplats "Känner du igen denna röv?" eller liknande.
|
Citat:
|
Önskar att jag tagit dom själv för och fått se dem irl för dom är väldigt fina en del ;) Jag har fått erbjudande att få alla bilder och bli ensam om dom. Någon som vet vad man skall betala st för sånna här "amatör" bilder? Det är bra kvalitet på dom..
|
900 olika eller en och samma röv? ;)
|
Citat:
|
Jag har för mig att jag har läst att det är laglit så länge bilderna är tagna på offentlig plats, och det inte går att identifiera personerna
|
Snubben som driver den sajten smygbilder eller vad den nu heter är medlem här.. Han kan säkert vara intresserad..
|
Vad kan det tänkas vara värt?
|
Citat:
|
Citat:
*Gäller endast sex per hus håll tajja |
Känns som att det är ganska lätt att bli blåst i en sådan affär... Be careful! :)
Gör helt unika rump kalendrar. :P |
Det beror på... om du får bilderna på cd så kan du väl betala för cd-skivan? Förstår dock inte varför det skulle vara så spännande?
|
Citat:
Intresset för rövar är nog relativt stort bland dom flesta än fast dom är på klädda :) |
Ta och Slå två flugor i en smäll !!!
1. Köp dig en flygbiljett till Ibiza över jul och nyår. ( Glöm INTE kameran) 2. Du plåtar lätt 1000 -tals snygga smyg tagna "stjärt" bilder på läckra brudar här nere på stranden på några timmar. 1+2= Du far en härlig semester och snygga bilder samtidigt . Allt till ett mycket lägre pris sammanlagt, än att köpa något som du INTE har sett. Jag vet.. Jag bor här i Spainen, 50 meter från beachen. Mvh Lennie in Spain |
Är det bilder på påklädda rumpor tagna på allmänplats så finns det inget juridiskt om inte nån tjej skrivit sitt namn tvärs över rumpan :P
Värdering av 900 bilder på rumpor... Såhär hade iaf jag gjort: 1 bild: 0,50 kr (Hypotetisk siffra) * Antal: 900 st ------------------------------- Pris: 450 kr * Ensamrätt: + 25% (Hypotetisk siffra) ------------------------------------ Nytt Pris: 562,50kr * Mängdrabatt: - 5% (Hypotetisk siffra + Riktiga män prutar alltid!) ------------------------------------ Slutligt Pris: 534,50kr Ett okej värde ifall du fördelar det per köpt kallender då antal köp > 100 Edit: litet misstag i uträkningen :S Ojj, medlem sedan 2003 och endast 24 inlägg... önskar man vore så tystlåten IRL |
Heh.. du får nog titta lite på dina procentsatser igen tror jag.. :P
|
Citat:
Aja, insåg vad du menade precis... *skämmas* |
Rinkle...
1 bild: 0,50 kr (Hypotetisk siffra) VAKNA.. Har du någonsin köpt rättigheten till en bild ???? ( du bör ha ensamrätt till bilderna so han inte säljer dom till andra personer) |
Citat:
Tycker du det är för lågt så ge oss då ett mer verklighetstroget pris för det är vad trådskaparen söker, inte sant? :) |
1200 spänn per bild. OM det hade varit vanligt, men väx upp, vem betalar det för denna typen av bilder? Tss...
|
Citat:
|
Tror det blir svårt att få någon vinst...
samt att man kan få ganska ont... det finns nog vissa risker med att gå fram till tjejer och be dom visa rumpan så man kan jämföra med bilden ;) speciellt ifall de har en svartsjuk pojkvän i närheten |
Jo, finns ju flera sidor i stil med Lkpg-asses så visst finns intresset.
|
Fy för sådan S M Y G T O R S K A R!!! Stå för Din önskan och låt stjärtägarana ge sitt samtycke. Hade jag varit ung och blivit med på sådant foto - utan mitt samtycke - vet i sjuttsingen om jag tänkt så mycket på min karma. Hade nog blivit lite mordisk...
Det finns så många som vill och ställer upp, varför ofreda oskyldiga? Vi har något som heter Kvinnofrid i Sverige (ifall äsclerna är kvinnors) hoppas vi har något begrepp som Mansfrid också som värnar om männen. Är detta ett skämt, eller är Du en S M Y G T O R S K, utan taktkänsla? Tänk vad många härliga killar det finns som utan omsvep kan fixa det dem vill ha med ärlig och öppen kommunikation: allt från fina bilder till rejäla älskogsakter och det med kort startsträcka. Det finns så många frisinnade och sexglada eller sådana som är avspända med sin nakenhet - hör med dem och plåta hela charkdisken om Du vill - och får. Varför skända de som vill spara sig för något speciellt? De som kanske håller sig till en parter i livet, de som har någon etik, moral eller religion som styr dem att leva mer restriktivt - ska de få sitt äschle exponerat på någon icke OK snusksite eller någon blaska som blir nerkletad av massa mojs utan deras vilja... Nästan våldtäkt ju.... Ja, jag reagerar jättestarkt på detta. Men att gå och smyga... Fy vad det äcklar mig. Tycker det är kränkande både för smygare och "offer". Lågt. |
Citat:
Stod även med i aftonbladet idag. Citat:
Citat:
|
gör typ en sajt rumpa.nu som fungerar som snyggast.se att man får rösta på andras rumpor.
dina 900 bilder är ju en bra grund för de kan va svårt att komma igång med en sån sida kan jag tro så då skulle de 900 bilerna ge dej en flygande start =) |
Citat:
|
Citat:
|
Det är olagligt att smygta bilder och sedan publicera bilderna utan att ha identitetsbara personers medgivande. Men för att bli skadeståndsskylldig
behöver bara den som finns på bilden påstå att skada uppkommit för att man kan bli skadeståndsskylldig. Tjäna pengar på detta är otroligt lågt. Obs!, till och med lägre en Glocalnet. Sedan får du ju bara hoppas på att du inte har retat upp fel människa, så att det kostar en arm eller två. |
Citat:
Det är inte olagligt att ta bilderna. Det är inte olagligt at publicera bilder om man inte kan identifiera någon Det är ett brott mot PUL om man kan identifiera personen om det publiceras på nätet. De flesta av oss här tycker nog också att det är lite omoraliskt. Har lite svårt att tänka mig att det är helt enkelt att identifiera en person om det är en "stjärtbild". |
Du far val skriva till expressen och aftonbladet och sedan far du massivs med hits och hatbrev. Ha annonerna redo for du kommer fa dig ett kort liv pa natet. Expressen kommer skriva till din server och be dig stanga ner dig.
Alternativ lagg upp en ladda ner alla rumpor pa en CD for 99 kr och tjana en hacka och glom det sedan. Men som sagt du kommer fa det HETT! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson