![]() |
Gå in och kolla på Dagens industri's första sida en gång.....annonsören måste öppnat stora plånboken.....det var det värsta jag sett...
man tror ju man gått in på fel sida ju Länk till DI |
2 bifogad(e) fil(er)
Ser inget annorlunda?
|
2 bifogad(e) fil(er)
så här ser det ut för mig:
|
Skumt, för jag får inte ens det. Känns skumt att den bara skulle visa hos random personer.
|
kan iofs vara inställt att bara visas i vissa regioner!
|
har ni flash på förresten?
|
Ser inget här, fet annons dock
|
Citat:
//Björn |
Grym reklam.. Men den äv väl inte speciellt mer unik än den reklam som är på aftonbladet i mellanåt?
|
undrar vad det kostade....
|
Citat:
Verkar skumt att bara jag ser den... Det är väl ändå bra mycket värre än aftonbladet....denna täcker ju nästan hela siten, med undantag för en liiiiten ruta! |
Jag ser den förövrigt i IE men inte i FF eller Opera.
//Björn |
Jag får upp den här också...
Jag undrar hur många av di.se´s regelbundna besökare som skriver in www.di.se och sen klickar sig vidare om man vill läsa nyheterna. Själv skriver jag alltid in www.di.se/Nyheter direkt. Undrar därför hur stor andel av besökarna som verkligen ser den feta annonsen. |
Fast annonsen är ju ganska trögladdad. Tog ca 5 sekunder för mig innan den dök upp, så frågan är om inte de flesta hinner trycka sig förbi till nästa sida innan annonsen ens dyker upp.
|
Citat:
|
Jag ser den. Ganska ofta det varit sådana annonser på DI. I somras vat det Volvo som körde ett tag kommer jag i håg.
|
Citat:
|
Citat:
Och vill man slippa massa annan reklam finns det ju det där javascript-blockerande plugin:et till FF, men då kan man i gengäld inte logga in på Lunarstorm :blink: |
Citat:
Iom att du kör MSIE så känns det väl som att du sitter med farfars gamla VW bubbla och bläddrar sidor... Vi som kör Firefox sitter ju med en Koenigsegg som webläsare ;) #EDIT: Bytade till världens snabbaste bil istället (+ Sveriges stolthet) |
Citat:
Mitt tidigare inlägg var menat som ett skämt vinklat mot de som kör fria operativsystem med Firefox och inte har råd med Microsofts varianter. Tanken var då att de heller inte har råd med en Lexus. Nu vet jag att så inte är fallet men jag kände bara för att skriva det som en rolig och långsökt kommentar. |
Citat:
Jag använder Windows emot min vilja. Enbart för att majoriteten utav programmen jag använder har ingen likvärdig variant i Linux. Och bara för att man kör fria varianter så betyder det inte heller att man inte har råd utan kanske att man inte vill köra det. |
Det är väl rimligast att anta, att om man kör linux och kan sin sak - då har man möjlighet att köpa en lexus om man vill.
Folk som har ett brinnande teknikintresse brukar knappast ha problem att få ett arbete med väldigt förmånliga villkor. |
Jag vill se reklam för Lastbryggan på det viset, på DI.se. Det hade varit något... :wub:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson