![]() |
S: Svenska ord (EMD), blandade kategorier
Ekonomi
köpa .nu lön .nu bokföring .nu fakturering .nu Turism slott .nu norrsken .nu Teknik mac .nu mobilnummer .nu nfc .nu ocr .nu Nöje skvaller .nu prat .nu hett .nu Övrigt sjukgymnastik .nu lag .nu leka .nu poll .nu --- Regler * Minsta bud/höjning: 200 SEK * Avslutas 2017-01-27 12:00 * Alla priser exkl. moms * Säljes som företag mot faktura * Köpare står för överlåtelseavgift (Loopia) . |
Bud på 200 SEK inkommet för följande domännamn:
köpa .nu lön .nu bokföring .nu fakturering .nu slott .nu mac .nu skvaller .nu lag .nu |
Bjuder 300 kr per domän för:
lön.nu bokföring.nu slott.nu lag.nu leka.nu |
Sorry, läste inte ordentligt. Så 400 kr styck för de ovan.
|
Bud på 600 SEK inkommet för:
lön .nu bokföring .nu (det underlättar för mig om ni budar direkt i tråden istället för PM) |
800 kr bokföring.nu
|
1000 kr bokföring.nu
|
1200 bokföring.nu
|
Och då är det både bokforing.nu samt bokföring.nu som ingår?
|
Citat:
Dock ingår kopa .nu till köpa .nu. |
1400 för bokföring.nu
|
1600 bokföring.nu
|
Bud på 2000 SEK inkommet för bokföring .nu
|
2200 kr för bokföring.nu
|
Uppdatering av regler / status
Intresset har varit större än vad jag hade väntat mig. Jag tänker inte sälja till "köp nu"-pris eller paketpris vilket flera har efterfrågat.
Nya regler: maxbud (som Tradera) För att förhindra att det blir rörigt i slutskedet av auktionen (både för mig och budgivare) uppdaterar jag reglerna enligt följande. * Maxbud per domännamn skickas via PM eller till [email protected] * Slutpris (ensam budgivare) = 200 * Slutpris (flera budgivare) = näst högsta maxbud + minsta höjning (200) * Om inget maxbud inkommer gäller tidigare bud (se nedan) * Alla slutpriser publiceras när auktionen är avslutad Exempel * Budgivare A anger maxbud 800 * Budgivare B anger maxbud 3000 Budgivare B vinner auktionen till slutpriset 1000 (800 + 200). --- Aktuella bud Ekonomi köpa .nu - 200 lön .nu - 600 bokföring .nu - 2200 fakturering .nu - 200 Turism slott .nu - 400 norrsken .nu - Teknik mac .nu - 200 mobilnummer .nu - nfc .nu - ocr .nu - Nöje skvaller .nu - 200 prat .nu - hett .nu - Övrigt sjukgymnastik .nu - lag .nu - 400 leka .nu - 400 poll .nu - |
För att alla ska få en chans att ta ställning till de nya reglerna förlänger jag deadline till kl 18.00.
|
Ekonomi
köpa .nu - 600 lön .nu - 800 bokföring .nu - 2400 fakturering .nu - 400 Turism slott .nu - 600 Teknik mac .nu - 400 Övrigt sjukgymnastik .nu - 200 lag .nu - 600 |
Auktionen är avslutad. Jag kommer att informera alla budgivare och uppdatera tråden med slutpriser imorgon kväll då jag är på resande fot.
|
Citat:
|
Citat:
--- Slutpriser Ekonomi köpa .nu - 600 lön .nu - 1800 bokföring .nu - 2700 fakturering .nu - 600 Turism slott .nu - 800 norrsken .nu - Teknik mac .nu - 600 mobilnummer .nu - nfc .nu - ocr .nu - Nöje skvaller .nu - 200 prat .nu hett .nu Övrigt sjukgymnastik .nu - 400 lag .nu - 600 leka .nu - 600 poll .nu --- Tack alla (7 budgivare) för visat intresse! |
Blev jättekonstigt detta när jag la högsta "öppna" budet på nästan samtliga domäner och ändå inte vann någon. Hade för information betalt mer än det slutgiltiga på samtliga men skulle aldrig skicka ett PM med något slags max-bud när det inte är någon transparens, även om du säkert är ärlig.
Ville bara ge feedback inför din nästa försäljning så du får ut maximalt värde :) |
Citat:
|
Jag håller med. I efterhand förstår jag att det som funkar på WN är "köp nu"-pris eller helt öppen budgivning.
I denna auktion ville majoriteten av budgivarna förbli anonyma. |
Citat:
När WN utvecklas vidare någon gång så vore en auktions-tjänst helt perfekt. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson