WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Missdomain suger, tips på en bra och pålitlig webbhotell? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1066188)

Kenan 2016-01-12 22:14

Missdomain suger, tips på en bra och pålitlig webbhotell?
 
Hej.

Efter massa problem på en annan webbhotell så bytte jag till missdomain och köpte deras mellanpaket. Dock så visar dom sig vara ännu värre än min förra webbhotell.

Efter att ha flyttat domäner och fått veta att det tar hela 5 dagar?!? så väntade jag, och efter 4 dagar skrev jag, och fick veta då att allt var ok och på gång. Fick samma svar efter 6-7-8 dagar också. Sen så chattade jag med nån tjej som sa att det inte alls var ok, och ville att jag skulle skicka en ny kod till henne för att flytta mina domän. Sen var det klart efter en dag. Och då lovade hon att det skulle fungera. Sen så installerade jag WP, men kunde ej logga in. Det visade sig att namnserver han hon glömt att ändra, som hon lovat. Och efter 24 timmar så funkade det självklart inte, då fick jag veta att dom var tvungna att göra nåt manuellt bla bla bla.

Så efter 14 dagar så är mina domän fortfarande inte fungerande hos dom. Och ca 15 chattsessioner. Det var mycket sämre service än vad jag hade hos min förra webbhotell, men antar att det är vad man får förväntar sig när man betalar 300 kr per år för webbhotell (under kampanjperioden, sen blir det mycket högre. Stackars den som dom lyckats lura att betala den höga avgifter).

Jag vill bara ha en webbhotell som funkar smärtfritt, där jag kan ha flera wordpresssajter och små webbshoppar.

Har ni några tips?

dannelito 2016-01-13 01:12

Jag brukar rekommendera Oderland och har ingen anledning att sluta göra så. Upplever att de har haft bra support och drift under de senaste åren.

htiawe 2016-01-13 05:01

Jag kan också rekommendera Oderland, mycket seriösa och hemskt trevliga att ha och göra med.

Frebjo 2016-01-13 13:39

Hejsan Kenan!

Låter som detta är någon engångsinträffelse, jag har aldrig hört något kund som upplevt samma strul med flytt av domän.

Normalt sätt är det bara lägga beställningen , fylla i EPP-nyckeln och sen efter några timmar är din domän flyttad. (NS Ändras aldrig vid flytt utan måste manuellt göras av er eller oss i efterhand).

Du får gärna skicka mig ett PM här med din domän så ska jag ordna till ditt konto direkt och se till så att allt fungerar till 100% , även med din hemsida och WP där. :)

Mvh, Fredrik

mikli850 2016-01-13 22:37

Jag skulle rekommendera att flytta till Oderland också. Flyttade faktiskt nyss en wordpress från Missdomain till Oderland och sedan dess laddar den mycket snabbare.

Oderland har Cpanel och världens bästa support (vilket är skönt efter att ha suttit i chat med Missdomains utländska support).

Missdomain fungerar helt ok för det priset. Men frågan är om du inte vill betala lite till och få att allt fungerar istället.

Frebjo 2016-01-14 08:23

Citat:

Ursprungligen postat av mikli850 (Inlägg 20515373)
Jag skulle rekommendera att flytta till Oderland också. Flyttade faktiskt nyss en wordpress från Missdomain till Oderland och sedan dess laddar den mycket snabbare.

Oderland har Cpanel och världens bästa support (vilket är skönt efter att ha suttit i chat med Missdomains utländska support).

Missdomain fungerar helt ok för det priset. Men frågan är om du inte vill betala lite till och få att allt fungerar istället.

Vi har bara engelsk support mellan 24.00-07.59, mellan 8.00-23.59 har vi Svensk support. Du får gärna skicka mig vilken blogg du hade hos oss , kul å se vad det gjorde som fick den att ladda långsamt, jag själv har flertalet WP Sidor hostade hos oss för olika projekt och dom alla laddar snabbt. :)

Mvh Fredirk

Danielos 2016-01-14 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20515347)
Efter att ha flyttat domäner och fått veta att det tar hela 5 dagar?!?

Om det är en .com domän så stämmer det att det tar 3-5 dagar, och är det .se/.nu domän går det direkt.

pabqvist 2016-01-14 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20515380)
Om det är en .com domän så stämmer det att det tar 3-5 dagar, och är det .se/.nu domän går det direkt.

Ett sanning med modifikation, avlämnande registrar kan ju välja att godkänna transfern istället för att vänta på att 5-dagarsperioden löper ut.

/P

lazat 2016-01-14 16:26

En transfer har inget med att byta webbhotell att göra MAN ÄNDRAR DNS för detta
Transfer kan få ta år, det är totalt irrelevant för driften.

Kenan 2016-01-14 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20515380)
Om det är en .com domän så stämmer det att det tar 3-5 dagar, och är det .se/.nu domän går det direkt.

Det rör sig om .se

KristianE 2016-01-15 06:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20515390)
Det rör sig om .se

Ett tips i all välmening är att du anlitar någon oberoende konsult som kan hjälpa dig i detta. Det är en hel del att tänka på och att förlita sig på webhotellets firstline-support kan vara vanskligt. Deras jobb är att se till så du kan konfigurera din mailklient mot deras servrar och liknande. Så fort man ber om mer avancerad hjälp så får man direkt vad man betalar för.

amagab 2016-01-16 00:27

Jag har aldrig varit hos MissDomain men kan sjunga med i kören att Oderland är fantastiska. Deras support är alltid trevlig och hjälpsam...känns som att prata med en nära vän. :-) Dock, då jag ofta befinner mig i andra tidzoner så önskar jag de hade 24/7 support för alla kunder.

Rbin 2016-01-23 14:56

Jag har tyvärr också fått dåliga vibbar från Missdomain.
Inte för att supporten eller liknade är dålig, de är faktiskt snabba och mycket trevliga.

Men hur mycket känns buggigt på sidan.

Kan ta ett par exempel.
1. Jag köpte en domän casino.com.se som jag trodde att jag hade köpt eftersom den hamnade i mitt konto. Men uppenbarligen var denna domän redan tagen och jag äger den inte, pratade med support om detta och fick svaret att den inte var min men ändå ligger den än idag kvar i mitt konto som "aktiv" under mina domäner.

SE BILD: http://i.imgur.com/AA9ENLK.png

2. Jag har sålt ett antal domäner som jag haft hos Missdomain, dessa domäner har nått den nya ägaren men ändå ligger de kvar under mitt konto. (Står det i alla fall). Bugg?

Bilder:
Domänen ligger kvar under mitt konto: http://i.imgur.com/bSKZgDf.png
Men är egentligen hos en ny ägare hos Binero: http://i.imgur.com/oUOnR4X.png

3. Allmänt rörigt när det kommer till info om när domänen löper ut, jag förstår att under vissa domäner visas datumet när faktura för förnyelse skickas ut men sen under andra står det när domänen löper ut. Är det inte bättre att ni visar exakt datum då domänen löper ut under alla domäner och inte mixar information så allt blir helt snurrigt.

(Bilden visar när domänen är skapad och andra datumet ska föreställa datum då domänen ska förnyas eller går ut men ni ser hur det skiljer sig.)
SE BILD: http://i.imgur.com/GE0WTPE.png

4. Reggat domäner och betalt fakturan för att flera veckor efteråt få en bekräftelse via mail. Tar det sån tid verkligen?

Alla dessa små buggar och problem gör att man känner sig orolig över att ha domäner liggande hos Missdomain och gör att man vill flytta sina domäner.

bredbandsbloggen.se 2016-01-23 17:11

Det finns flera bättre webhotell i Sverige. Vill du ha fantastico/softocoulus har du webbdo och oderland. Vill du ha mycket plats men kan tänka dig att betala en slant skulle jag rekommendera FS data och loopia.

Frebjo 2016-01-23 19:29

Hejsan Rbin,

casino.com.se är borttagen nu från ditt konto , du kan även själv radera domäner om du inte vill ha kvar dom på ditt konto (iphone6.se är även borttagen).

Detta med datumet är en standard inställning på WHMCS, det har kommit en ny version som vi kommer att släppa innan Februari. Så jag kikar på om vi kan få till datumen där på något bra sätt. :)

Det ska inte ta sån tid för att få domänen registrerad, messa gärna mig vad för domän så ska jag kolla in vad detta fel beror på!

Mvh, Fredrik

Kenan 2016-03-07 16:04

Jag kan väl skriva här igen, för dom i chatten har ingen koll (misstänker starkt att dom outsorcar till Indien!)

Skulle köpa en domän igår, självklart strulade det. Det löste dig genom att dom i chatten fick lägga in order manuellt, och då fick jag betala via faktura. Slösat ca en timme extra på det.

Sen så köpte jag en ny domän idag, då funkade det, men självklart ska det strula.

Citat:

Lovisa
Hej, hur kan jag hjälpa dig?
kenan
Hej. Jag köpte precis en domän, men har ej fått e-mail och den finns ej bland mina registrerade domäner


Lovisa
Vad var det för domän du köpte?
kenan
www.***********.se


Lovisa
Yes jag kan se att pengarna dragits där men det blev något tokigt med ordern
Har tråkigt medans jag väntar, så tänkte att jag lika gärna kan uppdatera här i tråden =)

Kenan 2016-03-07 16:06

Här är också en rolig tråd som jag startat ang missdomain. Helt sjukt att man får så olika svar från dom, och varje gång också :D

http://www.wn.se/t1066237.html

Kenan 2016-03-07 16:10

Citat:

Addon Domains
(XID 5nxwxz) Could not determine the nameserver IP addresses for “************.se”. Please make sure that the domain is registered with a valid domain registrar.

haha, ja man kanske borde dubbelkolla :D

Danielos 2016-03-07 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av KristianE (Inlägg 20515400)
Ett tips i all välmening är att du anlitar någon oberoende konsult som kan hjälpa dig i detta. Det är en hel del att tänka på och att förlita sig på webhotellets firstline-support kan vara vanskligt. Deras jobb är att se till så du kan konfigurera din mailklient mot deras servrar och liknande. Så fort man ber om mer avancerad hjälp så får man direkt vad man betalar för.

Man ska väl inte behöva anlita en konsult för att köpa eller transferera en domän? En kund ska ju förvänta sig att kompetent personal svarar och om first line inte kan lösa det ska dom ju esklarera ärendet direkt.

Frebjo 2016-03-07 19:55

Hejsan Kenan,

Nej vi outsourcar inte vår support till Indien, Lovisa är vår supportchef som bor i Stockholm. :) Mellan 8 - 24 har vi Svensk support som alla pratar Svenska och bor i Sverige.

Ibland kan en order gå sönder, vi jobbar med IT, saker och ting fungerar inte alltid till 100%. Du får gärna skicka mig vilken domän det gäller om den mot förmodan fortfarande inte är registrerad.

Mvh, Fredrik

Kenan 2016-03-07 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20516325)

Ibland kan en order gå sönder, vi jobbar med IT, saker och ting fungerar inte alltid till 100%. Du får gärna skicka mig vilken domän det gäller om den mot förmodan fortfarande inte är registrerad.

Mvh, Fredrik

Ibland absolut, men om du kollar mina inlägg så ser du att det händer lite väl ofta. Då blir jag tvungen att lägga ner min tid för att fixa problemet, och det är rätt så irriterande att behöva göra det varje gång.

Igår gick det inte alls att betala om man inte kontaktade er suppert så dom kunde lägga in order manuellt, idag gick det att betala, men sen måste man kontakta er för att order ska gå igenom ändå, för det blir nåt "fel" i er system.

Eller till exempel här, när er kundtjänst hävdat att det är olika priser på .com domän beroende på namnet på domänen :/ http://www.wn.se/t1066237.html

Som du förstår så är det lite irriterande att behöva förklara för er support att det är samma priser på alla .com domäner som registrerar, då det inte är frågan om premiumdomäner. Det är någon dom borde veta, det känns som en av grunderna i deras jobb. Ni kanske borde sparka alla i Stockholm, och kika på att outsorca till Indien, där har dom nog grundkunskapen i alla fall.

Kenan 2016-03-07 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20516324)
Man ska väl inte behöva anlita en konsult för att köpa eller transferera en domän? En kund ska ju förvänta sig att kompetent personal svarar och om first line inte kan lösa det ska dom ju esklarera ärendet direkt.

Snart så kommer vi behöva anlita hjärnkirurger för att ens kunna registrera en domän :D

Frebjo 2016-03-07 21:03

Hej Kenan,

Absolut, och så ska det inte vara. Vi har i helgen uppgraderat vårt plugin så transfers är inte längre ett problem som vi hade tidigare, precis som jag förklarade då att vi jobbade på.

Vi uppgraderade hela vårt system i helgen så det har varit 2 rapporterade problem idag som du har haft, vi har lämnat detta till vår leverantör och bett dom felsöka det då något blir fel i systemet.

När det gäller priset på .COM så är det något som blev missuppfattat och jag har redan pratat med personen du chattade med och löst det hela.

Mvh, Fredrik

Kenan 2016-03-22 20:53

Fortsättning följer.

Jag köpte en domän igår under dagen, pengarna drogs från mitt kort, och jag fick ett e-mail.

Dock så är domänen fortfarande ledig om jag kikar på loopia. Vad tror ni, hur långt tid är det rimligt att det ska ta? Pengarna drogs direkt från mitt kort som sagt, så det känns som det borde registreras direkt :/

Kenan 2016-03-22 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20516328)

När det gäller priset på .COM så är det något som blev missuppfattat och jag har redan pratat med personen du chattade med och löst det hela.

Mvh, Fredrik

Nu när jag ändå är igång, kan du utveckla det här?


Jag frågar er kundtjänst hur mycket en .com domän kostar att flytta över till er, och får till svar att det beror på vad det är för domännamn jag registrerar? Jag ifrågasätter det, men får till svar att jag måste ge honom domännamnet så att han kan kolla exakta priset med er billing avdelning. Jag postar vår chatt här också:

Citat:

Yogesh
I need to check with our billing and sales admin

Please provide domain name so i will check with them
kenan
check what?


Yogesh
domain name status
kenan
I dont understand

I ask about the price and transfer

I have nog bought any yet


Yogesh
We need to check with billing admin about price and transfer . Because if this, I need domain name
kenan
but its the same price on all .com domains

or are you saing that you have differend price on .com domains depending on what the name is?


Yogesh
yes
kenan
And what is that? How many letters there are in the name?


Yogesh
its not depend on no of letter . its depend on important of keyword name
Kan du vara snäll och förklara exakt vad det var som var missförståndet?

Danielos 2016-03-22 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20516638)
Pengarna drogs direkt från mitt kort som sagt, så det känns som det borde registreras direkt :/

Alla registrarer har naturligtvis olika rutiner, men det normala är att domänen registreras i samma stund som betalning kommer in eller kort efter.

Kenan 2016-03-22 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20516641)
Alla registrarer har naturligtvis olika rutiner, men det normala är att domänen registreras i samma stund som betalning kommer in eller kort efter.

Självklart är det så det ska funka. Men nu har det blivit nåt "fel" hos dom. Igen. För typ 100 gången.

Citat:

Angelica
Hej, vad kan jag hjälpa dig med?
kenan
Hej. Jag registrerade och köpte en domän igår via er, och betalade. Pengarna har dragits från mitt konto, men nu när jag loggar in så finns den ej bland mina domäner. Och söker jag efter den, så är det fortfarande ledig


Angelica
Vilket domännamn gäller det?
kenan
Kan du ej se det? Ni har dragit pengarna från mitt konto, och skickat mig e-mail om att den är registrerad


Angelica
Nej, du har flera domäner hos oss
kenan
Ja, men denna finns ej med bland dom registrerade

Men det var endast en jag köpte igår, så du bör se den i så fall


Angelica
Så vilket domännamn gäller det?
kenan
Det är helt sjukt, att ni lyckas klanta till det varje gång alltså

www.*******.se


Angelica
Jag kan varken se att en orderbekräftelse eller en registrerings bekräftelse har skickats till dig

Verkar som att det har blivit något fel vid beställningen
kenan
ok, men ni har dragit pengar från mitt konto igår, varför gjorde ni det?

12.5 kr


Angelica
Har du möjlighet att skicka en skärmdump på betlaningen?
kenan
Du får tro på mig helt enkelt

2016-03-21 Reservation Kortköp MissDomain AB -12,50

Det är från min bank


Angelica
Jag behöver att få se en skärmdump för att kunna lägga till en order, annars behöver du vänta tills morgondagen då min kollega kan gå igenom våra betalningar eller ev kontakta våran bank

Frebjo 2016-03-22 21:39

Hejsan Kenan,

Japp, det är fortfarande samma fel som vi har rapporterat om och förklarat för dig tidigare. Detta händer bara dig, ingen annan kund och vår leverantör kan inte förklara varför, men vi registrerar så klart din domän åt dig direkt manuellt.

Angelica på supporten följer bara dom regler vi har att vi kräver in skärmdump då vi inte ger access till alla våra kreditinloggningar till all personal.

aram 2016-03-22 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20516642)
Självklart är det så det ska funka. Men nu har det blivit nåt "fel" hos dom. Igen. För typ 100 gången.

Varför envisas du med att flytta dit domäner då? Du sitter här på WN och klagar på MissHosting, men ändå flyttar du dit domäner.

Hur tänker du?

Kenan 2016-03-23 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av aram (Inlägg 20516646)
Varför envisas du med att flytta dit domäner då? Du sitter här på WN och klagar på MissHosting, men ändå flyttar du dit domäner.

Hur tänker du?

Har konto där som jag betalat för, och lägger upp småsidor i min PBN där. Dom andra viktiga sidor ligger självklart inte där.

Tycker det kan vara roligt för andra att få en del av informationen. Önska att jag fick det, innan jag köpte abb där.

Blir du ledsen när du läser mina inlägg?

Kenan 2016-03-23 09:24

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20516644)
Hejsan Kenan,

Japp, det är fortfarande samma fel som vi har rapporterat om och förklarat för dig tidigare. Detta händer bara dig, ingen annan kund och vår leverantör kan inte förklara varför, men vi registrerar så klart din domän åt dig direkt manuellt.

Angelica på supporten följer bara dom regler vi har att vi kräver in skärmdump då vi inte ger access till alla våra kreditinloggningar till all personal.

Hej.

Jag vill bara påpeka att Angelica självklart gör allt rätt, det är bara jag som är irriterad att det blir fel varje gång jag försöker göra nåt hos er.

gh0st 2016-03-23 10:13

Kan stämma in med dålig erfarenhet av missdomain här!

Flyttade en massa domäner till dem, samt köpte nya, valde sen att flytta allt till nuvarande. Problemet uppdagade sig då jag plötsligt fick en faktura på en domän som är flyttad och ej längre hos missdomain.

Att de sen fortfarande inte fixat så att man får ut EPP-koden, trots att den buggat i mer än 1 år är bara pinsamt!

aram 2016-03-23 10:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20516650)
Tycker det kan vara roligt för andra att få en del av informationen. Önska att jag fick det, innan jag köpte abb där.

Det är absolut bra med information kring olika leverantörer, det håller jag helt med om och det har du fått fram i tidigare inlägg.

Det jag däremot inte förstår är att du är missnöjd med en leverantör som uppenbarligen inte fungerar för dig, ändå väljer du att flytta fler domäner till dom?
Då får du faktiskt skylla dig själv.

Det är ett abonnemang på 10-30kr/månad, fungerar det inte så byt för din egen skull!

Frebjo 2016-03-23 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av Insomnia Studios (Inlägg 20516659)
Kan stämma in med dålig erfarenhet av missdomain här!

Flyttade en massa domäner till dem, samt köpte nya, valde sen att flytta allt till nuvarande. Problemet uppdagade sig då jag plötsligt fick en faktura på en domän som är flyttad och ej längre hos missdomain.

Att de sen fortfarande inte fixat så att man får ut EPP-koden, trots att den buggat i mer än 1 år är bara pinsamt!

Hejsan,

Att du får en faktura på en domän som är flyttad beror på att den inte är avslutad på ditt konto, antingen kan du själv avsluta dom eller maila oss så gör vi det åt dig, så får du inga fler fakturor.

Det går absolut att få ut EPP-nycklarna via kontrollpanelen, detta har kunnat gjorts sen vi uppgraderade till senaste versionen av vår kontrollpanel för 1 månad sen.

Mvh Fredrik

matzii 2016-03-23 10:38

jag har ingen erfarenhet av Miss Domain men jag kan starkt rekommendera Oderland med bra support och snabb åtkomst!
har funderat klanderfritt sedan jag flyttade ditt en del av mina sajter

Frebjo 2016-03-23 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20516650)
Har konto där som jag betalat för, och lägger upp småsidor i min PBN där. Dom andra viktiga sidor ligger självklart inte där.

Tycker det kan vara roligt för andra att få en del av informationen. Önska att jag fick det, innan jag köpte abb där.

Blir du ledsen när du läser mina inlägg?

Hejsan Kenan,

Det jag kan göra är att betala tillbaka dina pengar för webbhotellet om du inte är nöjd med den tjänsten du får, vi vill så klart inte att våra kunder ska vara missnöjda och känna sig tvingade att stanna bara för att dom har betalt för sitt webbhotell.

gh0st 2016-03-23 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20516661)
Det går absolut att få ut EPP-nycklarna via kontrollpanelen, detta har kunnat gjorts sen vi uppgraderade till senaste versionen av vår kontrollpanel för 1 månad sen.

Mvh Fredrik

Jag försökte få ut en EPP-kod den 27/2 med följande resultat:
Ett fel uppstod vid hämtningen av EPP koden: Command failed; server closing connection.

Så tyvärr Fredrik så synar jag att det var åtgärdat för 1 månad sen! ;)

/Pontus

Frebjo 2016-03-23 14:04

Tjena Pontus, då måste du precis ha missat det, jag testade nu på en av mina domäner och det gick utmärkt. :)

Kenan 2016-03-24 09:35

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20516665)
Hejsan Kenan,

Det jag kan göra är att betala tillbaka dina pengar för webbhotellet om du inte är nöjd med den tjänsten du får, vi vill så klart inte att våra kunder ska vara missnöjda och känna sig tvingade att stanna bara för att dom har betalt för sitt webbhotell.

Jag frågade om det när jag upptäckte alla fel ju, då fick jag ett nej. Det var ju bara småfel som ni jobbade på, och var fixade varje gång jag fick svar från er. Den går nog ut snart nu ändå, så den kan vara kvar, sen så får ni massa hjälp av mig gratis här, jag hittar massa buggar i er system, det tycker jag att jag ska få betalt för =)

Citat:

Ursprungligen postat av aram (Inlägg 20516660)
Det är absolut bra med information kring olika leverantörer, det håller jag helt med om och det har du fått fram i tidigare inlägg.

Det jag däremot inte förstår är att du är missnöjd med en leverantör som uppenbarligen inte fungerar för dig, ändå väljer du att flytta fler domäner till dom?
Då får du faktiskt skylla dig själv.

Det är ett abonnemang på 10-30kr/månad, fungerar det inte så byt för din egen skull!

Jag flyttar ej domän till dom, utan jag registrerar nya, och slänger upp lite satellitsajter. Jag en en rätt så stor PBN, så försöker sprita ut mina sidor.

Hos dom har jag bara små, obetydliga sidor, men backup så klart =) Mina andra "pengarsidor" har jag hos andra leverantörer. Jag tror att jag har deras mellanpaket, men oavsett vad det kostar, så bör dom leverera den tjänsten dom säljer.

extra-c 2016-03-31 18:19

Fick plötsligt fel då 500 Error var överallt på min sida så att man inte kommer in på orginala sidan. Detta i samband med att jag gjorde att indexs inte syndes, alltså om man gick in på en mapp på sidan genom domänen, så att filerna inte skulle synas för alla andra.

Kontaktade support och fick självklart hjälp relativt snabbt vilket jag uppskattar!
Dock så fick jag min .htaccess fil raderad och på den hade man ingen backup... :/

Och när man väl påpekade detta för Angelica på Support så slutade hon svara.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson