![]() |
S: Handelsbolag.nu
Fortsätter min lilla "portföljrensning" genom att sälja handelsbolag.nu. Sajten låg som en HTML-sida när den köptes, men är numera flyttad till WordPress. Det skulle dock behövas lite SEO-kärlek för att den ska blomma ut ordentligt. Något som jag inte hinner med i nuläget.
Besökare sedan årsskiftet ligger på drygt 800 unika. Intäkterna sedan sept/okt 2014 och fram till idag (ca 9 månader) ligger på 489.26 kr (AdSense), men det skulle, som sagt, säkerligen kunna flerdubblas med lite SEO-jobb. Finns även förberett att lägga in annonser/länkar för Visma Spcs (eget affiliateprogram) samt Vistaprint (Tradedoubler) eller om man vill byta till något annat. Auktion pågår fram t o m fredag 10 juli kl. 18.00 och bud under sista timmen förlänger med ytterligare en timme. Säljer som företag och eventuella avgifter betalas av köpare. Moms tillkommer på lagda bud. I nuläget har jag inga bud så det går bra att starta med vad som helst! Bjud gärna i tråden för ökad transparens. |
200kr bjudet.
|
500 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
700 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
900 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
1 000 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
Citat:
|
Bjuder 1100
|
1 200 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
1 300 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
1400 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
1 500 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
1 600 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
2 000 kr (exkl moms) bjudet via PM.
Med anledning av att jag kommer att befinna mig på resande fot torsdag-fredag 9-10 juli flyttas avslutning av auktion till onsdag 8 juli kl. 18.00. |
2 500 kr (exkl moms) bjudet via PM.
|
Auktionen avslutats alltså imorgon onsdag kl. 18.00. Fortfarande är 2 500 kr (exkl moms) det högsta budet.
|
2600 bjudet
|
Bjuder 2700
|
2800 riksdaler
|
Auktionen förlängd till kl. 19.00.
|
Auktionen avslutad. Vinnare JimmyB med 2 800 kr (exkl moms). Tackar och bockar för alla bud!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson