WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   IDG: Sveriges 100 bästa sajter (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1064365)

coredev 2015-03-09 09:56

IDG: Sveriges 100 bästa sajter

IDG har släppt årets lista med Sveriges 100 bästa sajter:
http://internetworld.idg.se/2.1006/1...0-basta-sajter

Finns din sajt med?

Vad tycker du om listan?

Själv har jag väldigt svårt att ta listan på allvar. Ibland missar de självklara webbplatser som utan tvekan borde varit med i någon kategori, ibland har de med webbplatser som verkligen inte borde platsa, etc.

Kimppa 2015-03-09 10:05

Jag studerar på Högskolan Dalarna.

De har en jättebra webbplats som fungerar i alla webbläsare utom Chrome, men det kanske räcker ;)

Tyvärr inga egna webbplatser på listan.

tartareandesire 2015-03-09 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av coredev (Inlägg 20507276)
IDG har släppt årets lista med Sveriges 100 bästa sajter:
http://internetworld.idg.se/2.1006/1...0-basta-sajter

Själv har jag väldigt svårt att ta listan på allvar. Ibland missar de självklara webbplatser som utan tvekan borde varit med i någon kategori, ibland har de med webbplatser som verkligen inte borde platsa, etc.

Ska listan vara subjektiv, vilket ger fler reaktioner och läsare, så är det snarare en självklarhet att du och jag inte tycker att listan stämmer till 100%. Ska det vara en helt objektiv, urtrist och meningslös lista så hade de ju kunnat gå efter KIA rakt av :)

Captain Thailand 2015-03-09 12:21

Ett stort gäsp...

laststory 2015-03-09 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kimppa (Inlägg 20507280)
Jag studerar på Högskolan Dalarna.

De har en jättebra webbplats som fungerar i alla webbläsare utom Chrome, men det kanske räcker ;)

Tyvärr inga egna webbplatser på listan.

Fronter är ju hemskt dåligt!

Clarence 2015-03-09 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av Captain Thailand (Inlägg 20507286)
Ett stort gäsp...