![]() |
Hjälp med företagsnamn
Jag skulle behöva lite hjälp av alla kreativa hjärnor på WN med att komma på ett företagsnamn för ett företag som sysslar med tatueringsborttagning. :)
Det enda kriteriet är att det ska vara kort. Här är lite exempel på namn. Vissa existerar i norden och andra har jag inte riktigt fastnat för. Men det ger iaf en fingervisning av vad jag är ute efter.. Inkoff Rethink Undo-it Re-wind Dr. tattoff Fade away |
Citat:
|
Tatooff kanske?
Ledigt på alla tlder :) |
Citat:
/Herr viktigpetter |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inkaway
BackInk Skink Neee... Rethink e bäst :) |
Notatoo
Tatoff (med ett 'o') Dryink inkoff NoMoreTattoo NeverInk TattoGo! (dvs syftar på go away) Inkaway (var kanske någon som nämnde det redan....) InkGoAway.... NeverInkAgain TattooEraser EraserInk . . . |
Before ink
InkBack NoInk Inkless Without Ink UnlInk MisthInk GoneTattoo PreInk Withdraw Ink Tattoo remove |
- Regretoo
- PastInk - InkGo - InkCare - TooFree - InkFree |
Eller så kan man gå rakt på sak som ju funkar på bra på många av dejtingsajterna :)
Avtatuerad Tatueringbort Också ledigt på .se och .com |
Tycker också Rethink är det bästa alternativet. Namn som NoMoreTattoo och NeverInk går bort helt eftersom man lätt kan läsa in en värdering i namnen.
|
Ungefär som Rethink:
Rediscover/Rediscovr |
Rethink, klockrent. Skulle köra på det.
|
Ni har rätt Rethink är nog bästa alternativet. :)
Men blir det inte konstigt när man har ett sånt namn och domänen redan är upptagen? Jag menar hade rethink(punkt)se varit ledig är det ju bara att köra. Men nu blir alternativet istället att registrera rethink-sthlm(punkt)se, rethink-gbg(punkt)se eller rethink-malmo(punkt)se och det är ju inte i närheten lika snyggt som att ha företagsnamnet.se |
Abolink
Abolish Ink :P |
Hej,
Ledig: - Rethink.tattoo Tyvärr är Reth.ink redan tagen |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson