![]() |
En-teckens .NU. Värde?
Hej,
Är det någon som har noterat försäljningar på en-teckens .NU-domäner (eller motsvarande) och kanske därmed har en uppfattning om ett potentiellt värde vid ev försäljning? Tacksam för alla relevanta svar! |
Citat:
Verkar som de kostar 5000 per år att äga. |
Hej,
Jag hittade denna vilken ger en viss hint: https://flippa.com/2988961-one-lette...-name-for-sale |
Ps. I denna Flippa-auktion anges att förnyelsekostnaden bara är 21 dollar.
Kan någon bekräfta eller dementera att enbokstavs-.NU fortfarande kostar väldigt mycket mer än andra .NU? |
Jonas är medlem här på WN, så jag föreslår att du kontaktar honom för att få reda på mer konkreta uppgifter.
|
Citat:
|
Alla .NU oavsett längd kostar lika mycket.
|
Citat:
Det var så jag hade för mig. Visst ändrades det för några år sedan, eller är jag ute och cyklar? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hej,
Jag köpte 9.NU idag för 1000 dollar. Bra eller dåligt, vem vet? ;) |
Citat:
|
Citat:
Jag vet inte riktigt. Kanske bara hoppas att någon vill köpa för några dollar till framöver, den girigbuk man är. ;) |
Citat:
|
Citat:
Du? |
Jag har 7 stycken 1 letter .nu tror jag. Jag betalar samma som för alla .nu domäner sedan IIS tog över. Såg precis en räkning på 175 kr från NameISP för t.nu. Senast jag förnyade på nunames.nu kostade det EUR 18.98 styck.
Product Price Renew of a.nu with 12 months EUR 18.98 Renew of f.nu with 12 months EUR 18.98 Renew of l.nu with 12 months EUR 18.98 Total EUR 56.94 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lyckades med lite meck flytta N.nu till Loopia. Den är nu förnyad fram till 2024 :)
|
Jag är också sugen på att förnya mina 1 letter .nu 10 år. Ställde frågan till Binero för nåt år sedan men dom hade inga planer på att ha stöd för det. Får väl flytta mina domäner till Loopia.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson