![]() |
Säljes: Domän inkl hemsida
Håller på att avveckla allt på nätet. Har tröttnat rejält.
Säljer dumpade.se inkl hemsida. Ingen speciellt statistik finns. Pga av strul med en uppgradering så loosade jag en massa besökare. Låg riktigt bra till hos google innan. Sidan har även varit omtalad i tidningar. Sidan drivs med Joomla. Sidan och domänen ligger på Citynetwork. Om det skulle tillkomma en flyttavgift så står köparen för det. Startbud: 1000 kr. Avslutas söndagen den 24/8 kl 12.00. Betalning till Swedbank, säljes som privatperson. |
Bud på 1000 kr inkommet. Ser dock helst att buden sker öppet, här i tråden.
|
Hej! Av mig kan du få 1200.
|
Citat:
|
Hej
Har åkt bort och befinner mig inte hemma på några dagar. "Auktionen" förlängs därmed fram till den 28/8-2014 kl 12. Ledande bud för domän och hemsida är just nu 1200 kr. Om inga bud läggs kommer jag acceptera budet på 1200 kr. |
Idag kl 12 säljs sidan och domänen. Ledande bud är 1200 kr. Kl är nu 10.00 enligt min tid.
|
bjuder 1250
|
Citat:
|
Citat:
Kl 12 står det vad jag kan se. |
Citat:
Men tror även att han redan har bestämt sig för att sälja den till HP1. Men du får väl hoppas att jag har fel för din skull :) |
Citat:
|
Har inte fått svar från HP1. Får jag inget svar innan torsdag den 4/9 så får Spexer köpa sidan och domänen för 1200 kr.
|
Tack Spexer för en snabb och smidig affär. Kan varmt rekommendera dig som köpare.
|
Tack själv! Kan bara instämma, dvs. att affären var både snabb och smidig.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson