![]() |
Säljes: billigasängar.se (1200 kr/mån inkomst)
Säljer billigasängar.se som drog in 1200 kr på en månad för ett år sen. Jag skulle rusta om den men glömde bort den och nu säljer jag domänen istället.
http://uploadpie.com/ysjDU Budgivning i tråden. Minsta höjning per bud: 200kr. Eller köp nu pris: 3000kr. Alla priser är inkl. moms. Köpare står för ev. överlåtelseavgift. |
Ingen som vill ens buda 200kr?
|
Du kan få två stycken hundralappar + moms av mig.
|
(1200 kr/mån inkomst) och "drog in 1200 kr på en månad för ett år sen" är väldigt stor skillnad.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
För att vara ärlig så läste jag bara titeln och antog att den infromationen stämde, vilket den inte gör när jag kollar på din "statistik". Därför känns det inte aktuellt, lycka till. |
Den som PMar mig får den för 200kr inkl. moms.
|
Jag köper den för 200:-
|
har inte hört något från dig ännu...
|
är den fortfarande till salu eller är den såld?
|
Den är såld jag köpte den via pm den 11 juli
|
har fortfarande inte hört något ifrån dig!?!?!?
|
Domänen såldes den 11 juli till mig, då jag var först att skicka PM till TS.
|
Verkar lite småkonstigt. Två som av till synes fått svar från TS att den skall säljas till respektive. Inget svar i tråd eller PM verkar det som, till dessa två köpare. TS har varit inloggad senast idag vid 9-tiden på morgonen i skrivande stund.
Ger inte så vidare seriöst intryck som säljare. |
jag har aldrig fått någon kontakt med säljaren varken före eller efter mitt köp...
jag pm:a ägaren samt skrev i tråden samtidigt när jag köpte domänen. Om domänen var såld så borde han meddelat mig det, och inte varit tyst Men problemet är enkelt löst: Ni som är moderatorer kan se hurvida någon pm:at säljaren innan mig den 11 juli? |
Jag har haft kontakt med säljaren, betalt domänen och fått den överförd - inga konstigheter alls. Jag skrev inte i tråden utan skickade ett PM till säljaren direkt på morgonen den 11/7 då han erbjöd domänen för 200 kronor, detta var alltså innan matzii skrev i tråden att han ville köpa domänen. Adamsson fick pengarna av mig och domänen fördes över.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson