![]() |
.Nagoya, .Inc
Hej,
Någon som visat intresse för dessa två? .NAGOYA (Japans tredje största stad) blev just publik. Jag fick alla jag förbokade utom två: Nöjd med: - Visiting.nagoya - Lodging.nagoya - Sumo.nagoya Halvnöjd med: - Schools.nagoya - Judo.nagoya - Tennis.nagoya - Forecast.nagoya .INK släpps publikt om några timmar. |
Hej,
Konstigt nog var några riktigt bra lediga, trots att de stod som förbokade för en vecka sedan. Jag tog därför fyra till. De var relativt billiga (12 dollar st): - Explore.nagoya - Football.nagoya (de har ett bra lag) - Rentals.nagoya - Sightseeing.nagoya Ps. Transport.nagoya + Enjoy.nagoya är lediga just nu om någon är intresserad. |
Kul att någon postar om domäner, men du är galen :) .nagoya??!
edit: menar givetvis inget illa, jag tycker bara det är omöjligt att se hur dessa ens kan ge $12 tillbaka? |
Citat:
|
Kollar befolkning
|
Ps. Bara för din upplysning bor det 2,3 miljoner människor i staden.
Prova att googla först?! |
Citat:
|
Tack shad,
Samtidigt är jag inte naivt dum nog att självsäkert påstå att dessa domäner verkligen kommer att bli framgångsrika. Den chansningen har jag (och andra) nog råd med ;) Ps. Lycka till med dina ena domäner! |
Hej,
Genom en sökning på .INK kan jag enkelt konstatera att betydligt fler än de hundra mest attraktiva geografiska orterna redan är bokade. Motbevisa mig gärna! Dessa plockade jag: - Alabama.ink - Brisbane.ink - Sanjose.ink - Purchase.ink - Webl.ink (tramsig, men vafan) |
Citat:
Tack och lycka till själv! :) |
Citat:
|
Citat:
Som sagt, jag kan förlora ett par hundratusen spänn om alla dessa nya domäner mer eller mindre havererar. ELLER gå jämt upp. ELLER bli ekonomiskt oberoende (jo jag "provocerar"). Det är väl i varje fall inte sämre än att lira bort pengarna på V-75?! Vi får se om man skrattar ÅT sig själv, eller MED sig själv om fem år. |
Citat:
|
Blev villas.ink och roulette.ink
Försökte på seo.ink också men den blev tagen. |
Citat:
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson