![]() |
Ny version av Öppettider
Hej.
Förra veckan släppte vi en ny version av Öppettider. En helt ny design, ca 3 gånger fler företag och massa nya funktioner (speciellt söken, där vi nu har en rätt häftig sorteringsfunktion, sökord m.m) Vad tycks? Mvh, |
Citat:
|
Citat:
Kan inte se URL i mobilen, osäker om den försvann så postar den igen. Mvh, Emil |
Ni skickar en tom alert när man postar ett nytt företag. La in IKEA i Kalmar nyss om datan är till någon hjälp i felsökningen.
|
Citat:
|
Hej,
Snyggt, enkelt, omfattande, responsivt och tydligt. Kunde inte hitta något alls att gnälla på. 5 av 5 kokosnötter från mig. |
Kan väl passa på att be om feedback på det responsiva vilket vi satsat enormt mycket krut på (dvs testa sidan i mobilen och ge input!)
Tack Thailand! :) |
Captain, tack! Jag har lagt ner både tid, svett och huvudverk på att få till detta! :)
|
Har inget illa att säga heller, testade lägga in företag också.
Funkar fint i datorn, äpple 5s, nexus 7. :) |
Stor förbättring! Saknar dock någon slags ajax livesökning, annars är den riktigt bra.
|
Citat:
|
Citat:
Vad tycker ni förresten om att skickas vidare direkt till företagsidan om det man söker på ger en perfekt träff? Exempelvis "Systembolaget Torslanda", ska man skickas vidare direkt eller komma till sökresultaten ändå? |
Grym sida!
Slussa inte vidare vid 1 match, det förvirrar mer än det hjälper |
Sök knappen hoppar ner till vänster om sökrutan på min mobil.
Samsung Galaxy SIII |
|
Citat:
Detta företag har ej angett några avvikande öppettider än. |
Upptäckte en grej till, felstavat på "Rapportera felaktig information" på en företagssida.
|
Smågrejer
på faq står det Det tar mindre än två minuter att lägga till sina öppettider. Fyll i detta formulär med korrekta uppgifter så tar det vanligtvis 24-48 timmar för granskning. //men finns inget formulär där på sidan press står det över 13 000 öppettider och framsidan 32 000 öppettider, se till att de är samma lika på startsidan står Via vår hemsida eller Appar kan du på några få sekunder se när företaget du söker öppnar, stänger, deras plats och telefonnummer. Deras plats låter fel, säg istället deras webplats eller deras adress |
Citat:
|
Citat:
Clas Ohlson i Norrköping ser bra ut för mig med korrekta öppettider (Mån-Sön). Citat:
Citat:
Tack till samtliga! :) |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Väldigt användbart :) Speciellt om man är på en annan plats än där man bor.
|
Citat:
Tack för de fina orden! :) |
Hur många röstar för en ajax-livesökning?
Resultaten skulle då endast visa föreslagna namn + stad (max 5)? |
Citat:
|
Jag saknar också livesökning!
|
Citat:
|
Citat:
Tack igen för era åsikter, och fortsätta gärna berätta vad ni tycker! |
Hur löser ni ifall butiken inte finns längre?
Gjorde några tester och såg att butiker som gått i konkurs och inte haft öppet på flera månader stod som "öppet". :) |
Citat:
Vi jobbar med Hitta.se för att ta fram diverse lösningar och solla ut dålig data, så det kommer så småningom! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson