![]() |
Flygresor.se sålt! Svenska resenätverket såldes till etraveli idag.
eTRAVELi is continuing to grow and buying Svenska Resenätverket AB, which includes price comparison website Flygresor.se. eTRAVELi is, through the acquisition, continuing down its Nordic expansion path.
”Flygresor.se is a strong brand and offers an excellent service today. Where eTRAVELi is concerned, the takeover represents a step into a new market segment, and with us as its owners, Flygresor.se will enjoy further expansion opportunities,” says Ralph Axelson, CEO of eTRAVELi. Stort grattis till Robertsson och hans partner in crime, Olov! 2014 börjar bra. |
Citat:
|
Grattis Robertsson & Co! Nu får du masa dig tillbaka till WN också :)
En utmärkt tjänst som säkerligen kommer fortsätta glänsa på den svenska marknaden även med nya ägare. |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis! Hoppas ni fått vad ni förtjänar och kan ta en liten extra semester i år.
|
Grattis! Bra jobbat!
Jätteaffär gissar jag! |
Stort grattis!
|
Riktigt stort grattis till arbetsmyrorna Micke och Olov!
*Because you are worth it!* |
Gratulerar! Alltid kul att se WNiter lyckas med webben!
|
Wow grattis. Alltid varit en av idolerna från wn
|
för en som inte hängt med så länge..nån som orkar berätta storyn?
är det nån som började från skratch? |
Citat:
|
Citat:
med tanke på hur galet mkt reklam han gör för siten antar jag att han skrattar när han går till banken iaf :) |
Citat:
|
Bara att gratulera. Grymt jobbat att ta sajten i hamn med en säkerligen grym exit och därmed blev Flygresor.se en del i nätverket med Travelstart, Flygvaruhuset, Travelfinder.se, Seat24 och Supersavertravel.
- Frågan är ju nu om Robertsson mfl fortsatt kommer vara involverade, åtminstone under en övergångsperiod? |
Gratulerar!!
|
Citat:
Robertsson har ej jobbat på resenätverket på bra länge utan driver deras större drake fr24.com. |
Kommer priset att offentliggöras?
|
Instämmer i gratulationskören.
Citat:
|
någon som vet hur mycket köpet gick på?
Edit: Läste inte sida 2 innan jag skrev :) |
Citat:
|
Citat:
|
Absolut Thomas - det finns en naturlig förnyelse. Dock tror jag många anser det är lite för "tight" hållet. Det skapar mer irritation än det gör nytta. Som i fallet Robertsson så har jag för många gånger kliat mig i huvudet och undrat varför någon förstört en tråd som i mina ögon inte har något med egenreklam eller något som skapar något negativt för WN... Men det är bara min åsikt.
|
Även jag får gratulera. Kul att se de som verkligen lyckas.
|
Glöm inte att rensa era cookies innan ni kollar upp nya flygresor! Flesta webbsidor visar priserna baserade på vad du fick för priser sist gång!
|
Som många redan sagt - men här kommer det igen; Grattis till framgången!
|
Grattis
Får väl säga grattis här med :)
Ja Micke, dax för ett gästinlägg kanske :) |
Stort tack för alla gratulationer och lycka till alla andra entrerenörer här på WN.
|
Citat:
:D :D (och stort grattis) |
Japp stort grattis till affären, riktigt kul.
|
Riktigt kul och manga grattis !
|
Grattis Micke, grymt bra jobbat med alla dina tjänster, inte bara Flygresor. Lycka till med Flightradar.
|
Snälla byt ut reklamen jag vill dö varje gång den går på radio.
|
Kontakt
Vet ngn här hur man kan komma i kontakt med flygresor´s skapare?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson