![]() |
Dagsbladet - Dom absolut "viktigaste" nyheterna på
Hallå där!
Har precis öppnat sajten Dagsbladet.se, en samling av den svenska nyhetstorkan. Kom gärna med förslag eller åsikter! http://dagsbladet.se/ |
Kan nog bli kul det där!
|
Citat:
|
Ingen mer som har något att säga? :)
|
Min gamla internetexplorer klagar på ett segt skript för vissa sidor du länkar vidare till. Tycks inte vara något problem om man tar bort din ram dock.
|
Gillar det inte alls tyvärr. Känns på nå vis som att nyheterna inte separeras tillräckligt och det blir en enda röra istället.
|
Citat:
Citat:
|
Ogillar inslängda annonser som inte har någon struktur. Fixa så dom presentera snyggare, börja med marginaler som separera annonserna (chrome).
|
Vet inte om det är avsiktligt eller inte, men ändra 'dom' till 'de' så ser det bättre ut!
|
Att rubrikerna raddas upp som dom gör är bara rörigt och sist jag kollade är det 27:e augusti idag :)
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu ser det konstigt ut när jag kör adblock att det bara är helt vitt, ser ut som det saknas nåt. Du kanske skulle lägga reklamen utanför det vita området. |
Har bara kollat sidan från en mobil och det jag kan säga spontant är att inläggen ligger för tätt inpå varandra, som någon nämnde tidigare. Det skulle även kanske vara en idé att få in lite bilder och göra sidan lite mer attraktiv.
Annars så tycker jag att det ser bra ut! Kul idé! Lycka till! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson