![]() |
.se domäner 5kr!
Vill bara tipsa att citynetwork har .se domäner för 5 kr styck hela januari :)
|
inte vad jag kan se just nu i alla fall :)
|
Citat:
|
Verkar vara nått priskrig mellan crystone och city network, för
Oss är ju det roligt men funderar på hur dom går runt? Vist går det att Tjäna pengar på kringtjänster såsom hosting med mera mera, men Dom går ju trotts allt back en hel del. För jag antar att det inte är någon kampanj hos .SE just nu? :) |
Hur flyttar man en domän från crystone.. ??
|
Citat:
2. Lägg till domänen där du vill (t ex Loopia) med hjälp av auth coden. 3. Glöm inte att säga upp domänen i Crystones kontrollpanel. |
Citat:
|
Den tar vi! :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är riktigt nöjd med Crystone det senaste, och riktig snabba är dom på att registrera klart domänen efter köpet.
Och deras senaste kampanjer är inte att klaga på direkt. Sen har dom förbättrat sin kontrollpanel också som tur är. |
Citat:
|
Igår när jag loggade in såg det bättre ut. Idag med.
|
Förändringen hände nog för någon dag sedan. Extremt mycket bättre än sist.
|
Mm, de har uppdaterat någon gång under senare delen av december verkar det som. Definitivt en förbättring även om också den nya versionen har sina brister. Det grundläggande problemet med subscriptions-röran kvarstår.
|
Sen hade det varit trevligt med svenska som språk också.
|
Citat:
|
tack för tipset
|
snabba?
Hur "snabba" är Crystone på att registrera domänerna?
Det står bara "Förberedd" som status på domänerna jag testade regga nu.. :/ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu är dom registrerade :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ett stort plus till den nya kontrollpanelen än så länge. Åter till domänerna, har försökt att registrera 100 stycken nu 4 gånger och runt 30st 2 gånger. På väg att testa med 10st en gång. Börjar bli plågsamt att skriva in domäner nu :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Fick till slut igenom domänerna men fick köra i olika mängd, runt 20- 30 - 50 gick bättre vart efter. I övrigt så funkade det mycket bra att använda bulkregistreringen precis som innan.
|
Bör kanske tilläggas att det är max 10 per kund! (Om det inte redan gjorts)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tack så mycket Crystone för alla domäner man nu reggat för 5 kr st, reggade precis (g r ä v a r e punkt se ) Helt ok domän för en femma.
|
Citat:
|
De kostar faktiskt 6,25 kr /st om man ska vara helt korrekt ;)
Man skall väl alltid presentera pris inkl moms? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson