![]() |
finns det datingsidor som betalar fast avgift per medlem man genererar?
verkar som att vår sida är bra på att locka datingsuget folk.(har lockat 2000 medlemmar på några månader till nuvarande "leverantör" men vi har tjänat 0,22 euro/st på dessa
tips emottages tacksamt! |
Mitt tips är att skapa en egen dejtingsida på http://www.datingfactory.se .
Väldigt enkelt och du kan tjäna en riktig bra slant! |
Han har redan gjort det om jag inte ser fel på hans hemsida :)
|
Kan fixa ~$2/reg om du är sugen. Kvalitén på trafiken från sidan är, precis som jag sa på Skype, förmodligen låg.
|
Citat:
|
Citat:
|
successfulmatch erbjuder 2$ per medlem.
|
Bara svensk trafik?
|
Att du tjänat 0.22 euro per signup på df är rätt otroligt . Såvitt jag vet har jag inte hittils hört någon dra in mindre än 2 euro per medlem . Tyvärr måste detta berå väldigt mycket på kvaliten på din trafik på chatroulette . Men skickar dig ett mail i veckan med förslag på 2 andra program jag håller på o testar varav ena av dem betalar 2 euro för free signups och andra 150 dollar för betalande medlemmar . Bifogar stats på hur dessa 2 konverterat för mig . Hemma på tisdag mailar då
|
Här är du en lista från några svenska nätverk. Osäker vilka som räknar registrerad medlem och vilka som räknar betalande registrerad medlem.
Adrecord Vibbar.se Lead 10kr CJ Sportdate Jagodu.se Euroads C date 43kr be2 Spraydate FirstDate.com 150kr Tradedoubler Edarling 20kr Parship 27kr be2 25% Match4me.se 25kr Sportdate 10kr 50plusmatch.se 25kr match.com 40kr Shake my World 200kr Jagodu.se 99kr Zanox Spraydate |
Citat:
|
Citat:
|
Vad är din skype? Behöver lite hjälp! :)
|
Har tagit via PM.
|
Du har inte funderat på att bli en del av typ Tailsweep.se? De har ju en utbredd skara annonsörer och 200 000 besökare i månaden skulle nog garanterat attrahera dem. Då sköter de ju även jobbet med att hitta annonsörer.
Kan tänka mig att sidor som är med där tjänar en hel del, för annars hade det väl inte varit värt det för större sidor? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Winje - Ja låter som normala siffror.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson