![]() |
Sälja 3 produkter via e-butik
Jag är i behov av en lösning till en webbsite där endast 3 produkter skall säljas.
Det finns väl säkerligen lösningar som funkar med WP men är detta att föredra? Några andra tips? Vänder oss enbart till svenska kunder. |
tictail.com
nuff said |
VAd är det för typ av produkter, vad har du för målgrupp och vad är det för prisnivå?
|
Jag hade kört på tictail om jag var du!
|
Håller med Advocacy & Yllas!
|
En av mina sidor med reservdelar till NES www.nesconnector.se säljer endast 4st produkter.
Jag kör med Opencart och tycker det fungerar bra. Man får skala bort lite kategorier/menyer mm bara så att det inte ser knepigt ut. Tar kort och faktura via payson. |
Citat:
|
Citat:
Mvh |
Skapade en egen test butik, någon som vet om det är möjligt att översätta "ADD TO CART", "CLOSE", "GO TO CHECKOUT" och andra Engelska ord till Svenska?
|
Undrar samma sak som Winje då jag själv inte lyckas hitta någon lösning till detta.
|
Opencart är ganska flexibelt och bra.
|
kommer nog så man kan ändra språk, tack för tipset.
|
Citat:
Citat:
|
Jag håller på och leker med en webbutik bara för att se hur det funkar ( fixarhemsidan .se /webshop)
Använder PrestaShop och tycker att den funkar kalas (har dock inte prövat nån annan, så ja kan inte jämföra). Det finns översatt, och det är bara att välja ett theme som passar, och skala bort alla underkategorier som backen sa... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson