WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Diskutera WN (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   vad kostar det att annonsera på wn? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1052045)

knullis 2012-01-31 15:16

vad kostar det att annonsera på wn?

Låt oss säga att jag har ett seriöst svenskt affilaiteprogram - vad kostar en annonsplats i högerspalten? samt skulle man i såfall kunna även ha en klistrad tråd på forumet om det programmet ? ägaren får gärna PMa mig prisinfo samt stats

Clarence 2012-01-31 16:18

Testa att maila jj _snabela_ qu.com istället, lär resultera i snabbare svar.

knullis 2012-01-31 16:39

tack! mailat

knullis 2012-02-02 07:53

några andra ideer om hur få svar på detta? inge svar på mailen o har gått 2-3 dar

oskarh 2012-02-02 09:43

http://allabolag.se/5566782289

Där har du ett telefonnummer.

knullis 2012-02-02 09:49

tack oskar ska slå en pling dit

Spirre 2012-02-02 10:49

Vad jag vet så är annonsplatserna fulla en bra tid framöver.. tyvärr.
Sen vad jag vet så har Thomas inte hand om det.. utan är jj snabela qu .com som har det.
3-4dagar, kan va så att personen är sjuk eller på semester.. jag tror ett svar kommer inom snar framtid :)

knullis 2012-02-02 13:38

ja kanske får vänta nån dag till då, egentligen skulle jag vilja i såfall öppna en tråd om det affilaiteprogrammet inne på forumet istället för bannerplats där jag som ägare till programmet kan svara på frågor och posta nyheter om programmet. om det nu är möjligt

ADRTCK 2012-02-02 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av Spirre (Inlägg 20431540)
Vad jag vet så är annonsplatserna fulla en bra tid framöver.. tyvärr.
Sen vad jag vet så har Thomas inte hand om det.. utan är jj snabela qu .com som har det.
3-4dagar, kan va så att personen är sjuk eller på semester.. jag tror ett svar kommer inom snar framtid :)

Ja, när jag hörde mig för i höstas fick jag veta att allting är fullt och att det under den närmaste tiden inte finns planer på att ta in några nya annonsörer.

Men kan ju alltid vara värt att mejla/ringa.

Jens 2012-02-03 13:57

Det stämmer att annonsplatserna är uppbokade sedan ett tag tillbaka. Det finns ett intresse för att synas på WN(kul!) men vi har valt att ta det lite lugnt med fler annonsutrymmen.

(har mailat dig k också)

knullis 2012-02-03 14:43

Synd sveriges enda vettiga webmasterforum och finns endast plats åt 3 annonsörer.
kanske dags att updatera din signatur ?
Tack för svar på mailet iaf, och jag startar en tråd om programmet när jag lanserar nästa vecka.

Danielos 2012-02-04 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av knullis (Inlägg 20431632)
Synd sveriges enda vettiga webmasterforum och finns endast plats åt 3 annonsörer.

Ja, det är verkligen synd, vi på EgenSajt har också mejlat flera gånger och inte fått något svar. Det känns det borde gå att ordna varvning av annonser på samma utrymmen?

knullis 2012-02-04 12:08

åtminstone nånslags kö system. eller i värsta fall budgivning av annonsplatserna . men jo givetvis sköter alla sin sida som de vill, och bestämmer över sina annonsplatser.

Dakota 2012-02-04 14:17

Jag kan tycka att det är ganska onödigt för Loopia och Binero att "äga" annonsplatserna här. De flesta här vet ju redan vilka de är och/eller har redan dem eller något annat webbhotell. Jag skulle personligen tycka det vore mer intressant om nya tjänster och hemsidor syntes via annonserna här på WN.se för just nu tänker jag inte alls på annonserna.

Hassman 2012-02-07 11:55

Citat:

Ursprungligen postat av Dakota (Inlägg 20431737)
Jag kan tycka att det är ganska onödigt för Loopia och Binero att "äga" annonsplatserna här. De flesta här vet ju redan vilka de är och/eller har redan dem eller något annat webbhotell. Jag skulle personligen tycka det vore mer intressant om nya tjänster och hemsidor syntes via annonserna här på WN.se för just nu tänker jag inte alls på annonserna.

Satt precis och tänkte samma sak! Vore kul ifall annonserna riktades till oss användare, i och med att istort sett alla som hänger här vet ju redan om binero och loopia som du sa.

Anders Larsson 2012-02-07 18:17

Jag gillar annonser som är relevanta, resten vill jag slippa se. Stora blaffiga flashbanners känns inte riktigt som att de hör hemma på WN. Ge oss (fler) relevanta textannonser, kanske med en liten logo.

Fler som kan annonsera, samt intressant för oss som användare.

knullis 2012-02-07 18:34

kan bara instämma med er alla

Thomas 2012-02-07 19:58

Vi har många trogna annonsörer, nästan alla köper årsvis. Vissa i 7-8 år. Att går in och ändra "share of voice" för mycket vore ojuste när kunderna köper på det sättet. Den övre annonsen är en rotation a 15 platser om jag inte minns fel. Så det får allt plats lite mer än 3 annonsörer.

nosnaj 2012-02-07 20:16

Tycker också det är tråkigt att det bara är samma annonsörer som syns.
Varför ens tillåta 7-8år när det uppenbarligen finns intresse från fler företag att synas?

Bättre att höja priset och då kunna ta in någon konsult som gör klart alla planerade förändringar på forumet som diskuterats till leda i åratal.

Anders Larsson 2012-02-08 08:21

Citat:

Ursprungligen postat av nosnaj (Inlägg 20432045)
Bättre att höja priset och då kunna ta in någon konsult som gör klart alla planerade förändringar på forumet som diskuterats till leda i åratal.

+1 eller Gilla, beroende på vad man gillar bäst.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson