![]() |
Feedback på min blogg socialfrihet.se
Hej,
Jag och min kollega har startat en blogg som handlar om personlig utveckling. Vi kallar den Social Frihet. Tar gärna kritik på både idé och hemsida! Carl |
Snygg sida, dock ger det ett litet oseriöst intryck med köpta likes;
Mulberry Cupric Wilfrid Abetting Tomas Kermit Impossible Jablonsky Annars var sidan väldigt intressant faktiskt. |
Tack, har nu tagit bort dessa. Vi trodde att vi skulle få "riktiga" likes när vi betalade för dessa.
Tar gärna mer kritik! |
Jag tycker ni har en orginell idé. Bra jobbat!
|
Ingenting att påpeka varken på design eller content, kul koncept! Kan bli riktigt stort.
|
Gillar sidan, det som stör mig lite är att det är en väldigt hög header innan själva sidan börjar: Logga, stor sloganbild och en film, meny och sedan börjar innehållet.
För min del får ni gärna ta bort sloganbilden och filmen så menyn och innehållet komemr högre upp. |
Citat:
Tar gärna fler tips! |
Klockrent :-)
|
Väldigt stilrent och snyggt. Gillar även fonten i loggan.
|
Kul idé, annorlunda och intressant. Ett stort plus att ni har videor som exemplifierar det ni skriver om, det lyfter verkligen hela sidan.
Lycka till med projektet! |
Väldigt fin sida faktiskt. Rolig idé också!
|
Tack! Hur tycker ni att språket är på sidan?
|
Gällande texten tycker jag det finns lite du bör tänka på.
Titta på ditt senaste inlägg (även äldre). Gör inte nya rader utan mellanrum. Kör allt på samma rad. Exempel: Fel: Jag heter Knös och jag gillar äpplen. Det är fint väder idag. Rätt: Jag heter Knös och jag gillar äpplen. Det är fint väder idag. Tolka mig inte fel. Styckeindelning är viktigt men det är inte det du har gjort. Du har bara gjort en ny rad utan mellanrum vilket ser fel ut. |
Citat:
|
Fin design. Sen är idén både rolig och intressant!
Lycka till! |
Kör igång marknadsföring av sidan idag :) följ oss gärna!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson