![]() |
Google uppdaterar PR igen????
Märkte nyss att min LOL sida ( http://funny-pictures-blog.com/ ) gick upp från PR 4 som jag fick för någon månad sedan till PR 5 idag. Väldigt skumt!
någon som märkt något? |
Det stämmer, verkar som Google ökat tempot! En sida jag starta för 2 veckor sedan var plötsligt PR 2 ;) Grattis till 5:an Phattrance!
|
Tack tack :)
|
japp , verkar vara uppdatering av pr i början av varje ny månad.
kanon ... :) |
Riktigt nice om det är så! :-)
|
Citat:
Känns mer som ditt önsketänkande, varför du nu vill veta om ditt PR hela tiden. |
Min PR
Jag vet inte vad jag gör fel, men min PR blir inte bättre? Är det så att man måste ha mer inlänkra för att förbättra sig?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag trodde min ranking blev bättre (google) med ett högre PR. |
vad betyder PR 2/10?
|
Citat:
|
Pr nere idag ??!!
Någon annan som upptäckt samma sak ?
Pr infon är helt nere idag . kanske en ny uppdatering på G ?? |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Verkar ha skett en pr uppdatering idag , någon som upptäckt desamma och kan bekräfta ?
|
japp! min nya blogg http://funny-quotes-blog.com/ gick från 0 till 4 idag :) (1 mån sedan sidan gick live)
|
Verkar så här med ja!
Edit: Gött att Google.com har droppat till PR7 :) |
En liten tanke: om ens sajt ökar i PR pga en google-uppdatering, så betyder det i regel att alla liknande / konkurrerande sajter &så ökar i PR, så den relativa resultatökningen lär bli 0. (förutom i undantagsfall såklart)
|
Citat:
|
Ja, PR har definitivt uppdaterats nu. PR5 hamnade min primära sida på nu, vilket jag får vara nöjd med.
Synd att svenskasajter.com har en sådant extremt buggad uppdatering av PR numera dock, för den gav annars en ganska bra uppfattning om svenska sidors PR. Jag misstänker dock att det kommer komma ytterligare en uppdatering inom kort, då varken Google.com, facebook.com eller adobe.com är PR10 längre. |
Kul att det uppdateras ofta nu, men tänk på att det är ögongodis. Det som spelar roll är hur många kvalitativa inlänkar en sajt har samt hur relevant den är för din sajt.
Jag fick för övrigt in min andra PR5:a. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson