![]() |
Bra kundservice
Måste bara berömma Teknikmagasinet´s kundservice.
Mailade en fråga till dem i natt runt 00.10 och fick svar 00.12 tror jag det var. Blev himla förvånad, frågade dem om dom alltid svarar mitt i natten, och fick svaret "- det händer i bland" |
Wow, det var inte dåligt. Kanske det dock var en släng av insomnia? Hur som helst, snabbare kundservice får man leta efter, särkilt mitt i natten :)
|
Haha, skönt svar.
Man kan ju dock undra om det var kanske någon anställd där som hade tråkigt och gick in och svarade...:) |
Prova att fråga något tidigt på morgonen...det lär i alla fall inte vara samma person som svarar då.
; ) |
Citat:
|
Citat:
|
Kanske var en städare som var där och fick lust att svara på mail, hehe... nä då, men kul var det....
|
Ungefär som Glenn på Glesys, fick svar inom 5 min när jag mailade mitt i natten vid 2-3 tiden för ett halvår sedan ungefär.
Ganska flitigt :P |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så det handlar nog helt enkelt om att människor är olika:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Drivet att ta sig framåt och lyckas samt den känslan det ger när man känner att man tar sig framåt kommer man långt på. |
Citat:
|
Citat:
men det var inte det som diskuterades, utan min tanke var snarare att det är inte riktigt normalt att svara på mail vid 3-4 tiden på natten om man inte har nattjobb, och att jag hoppas att den stackare som gör det, inser att man inte mår bra av att jobba dygnet runt oavsett hur roligt man tycker det är. Jag har själv lärt mig det den hårda vägen och det är inget jag rekommenderar någon. Kan även passa på att säga att 15 timmars jobb om dagen i flera år till sist kommer att leda till att hälsan blir lidande hur kul man än tycker att det är. Det kan vara bra att tänka på ibland, och att man kanske inte bara ska hylla arbetsnarkomaner utan även tänka en andra gång och fråga sig vad är bra med det. |
Citat:
|
Citat:
|
Mmm. Man tappar det sociala. Oftast är det låg bemanning nattetid och dagtid sover man
och på kvällarna ska man iväg och arbeta igen.. Har själv jobbat natt och vet precis hur det är. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson