![]() |
Grattis Dan till 2 placeringar av 'Sveriges 25 hetaste webbentreprenörsbolag 2011'
HELA LISTAN: Här är webbtalangerna 2011 - Dan finns både på plats 6 och 20. Inte illa pinkat av en webbtalang :D
Internetwords's rubriksättare tycker att en extremt produktiv entreprenör som Dan har 'talang' :eek: ..ja ja det är i alla fall mer än vad man kan säga om rubriksättaren själv. |
Grattis Dan även om listan i sig känns som ännu ett missriktat och avslaget projekt från IDG.
|
Stort grattis Dan!
|
Grattis Dan!
|
Dan är helt klart en av de jag tycker förtjänar att framhävas för sitt entreprenörskap, ingen annan kan få något som är svårt, att se så lätt och roligt ut på det sättet som Dan gör.
Way to go Dan! |
Instämmer, Dan är en inspiration för mig och många andra.
|
Grattis Dan, kul när de som förtjänar det uppmärksammas!
|
Tack, fina ord som i slutändan betyder mycket mer än att vinna priser!
|
Grattis grattis!
|
Stort grattis Dan!
|
Bara att gratulera då! :-)
|
Grattis Dan. Du är grym!
|
Grattis!
Alltid kul med människor som tar tag i saker och gör dem verkliga. HURRA, HURRA, HURRA! :) |
Fantastiskt kul och beundransvärt, grattis Dan!
|
6:e och 20:e.. huh
Förväntade mig att 1:a, 2:a OCH 3:e skulle tillfalla dig ...och bara dig ;) Men det kommer väl nästa år.. |
Jag tycker att Kundos resa på första platsen är intressant, har för mig att det finns en del blogginlägg från skaparna som beskriver processen.
|
Kul! Grattis Dan.
|
Imponerande! Grattis!
|
Ett stort grattis till dig Dan!
|
stort grattis!
|
Stort grattis Dan the man :)
|
Nu är du en förebild för alla som inte orkar klippa sig eller skaffa sig ett riktigt jobb :)
Ditt dygn måste förövrigt ha fler timmar än mitt. Jag börjar bli mer och mer övertygad om det. *hatten av för Dan* |
Riktigt fett. Grattis Dan!
|
Grattis Dan!
|
Grattis :-) Är det fler på listan som hänger här på WN.se?
|
Instämmer, stort grattis. Jag hoppas hamna på listan nästa år.
|
Grattis Dan!! Verkligen kul att se.
Hoppas detta inte gör dig mätt och istället ger dig ännu mer initiativ! Beställer faktiskt en pryl via roligaprylar.se i skrivande stund haha. Fanns det ingen rabattkod här förut? :D Trevlig sommar. |
Om det hade varit "bästa webbentreprenör med humor" så hade första platsen varit säkrad! Grattis i alla fall...
|
Hehe, tack igen alla.
Tänkte bara svara på det Gustav sa om dygnets timmar. Grejen är att jag fram tills för ett halvår sen jobbade 70-80 timmars veckor jämt och aldrig hade semester. Sen insåg jag att det inte var så kul eller bra så nu är det en bra dag om jag ens jobbar 8 timmar :) För ett år sedan var jag själv i företaget, nu är vi 3 st så jag har tid att mingla på konferenser och prata med folk vilket jag aldrig gjort förut. Då verkar man vinna massor av priser. Hittills i mitt liv har jag vunnit 3 saker och två av dessa skedde 2011. Den tredje var i lumpen då jag blev bäste signalman i 36e patrullbåtsdivisionen... Vi var 6 signalmän totalt där ;) |
Grattis! Hoppas du inte jobbar ihjäl dig med tanke på hur många stora projekt du har igång :) Det låter bra att du fördelat arbetet, det gäller att hitta en balans i livet.
|
Citat:
Men som du ser är vi många som uppskattar det du företar dig. |
Haha ja det gjorde det faktiskt, jag ägde på morsekod... nu äger jag på fulkod... :)
|
Citat:
|
Ja den sidan är nerlagd så det är inte så konstigt :)
|
Citat:
|
sen som alltid, men Grattis i alla fall. Superbra jobbat
|
Ehm, jag glömde säga grattis. Grattishångel vid nästa ehandelsträff?
|
Grattis Dan! Välkommen till klubben "vi som har varit med på listan" ;)
|
Citat:
|
Grymt bra jobbat Dan. Du förtjänar det.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson