![]() |
Säljer 4 av mina sidor, från 100kr
Hejsan.
Nu är det dags att sälja av sin portfölj lite. All försäljning sker som budgivning. Budgivningen slutar nästa fredag. (15/4) Sida #1 www.tankafilm.nu En sida som tankafetast.com eller liknande, jag tyckte det fattades lite funktioner på den sidan så skapade min egna. Det finns en enklare admin-panel för att lägga till reklam och torrents från thepiratebay. Stats: http://data.fuskbugg.se/skalman02/tankafilm.JPG Bud startar på 100kr Nuvarande bud: 1600kr Sida #2 www.androidtelefoner.nu En sida som listar de senaste android-telefonerna. Stats: http://data.fuskbugg.se/skalman02/androidtelefoner.JPG Bud startar på 100kr Nuvarande bud: 100kr Sida #3 www.akne-behandling.se En sida jag tänkte tjäna lite pengar på genom AdSense, väldigt ny sida och har inte haft tid att lägga ner tid på sidan. Det går nog att ranka bra på flera viktiga sökord här. Stats: http://data.fuskbugg.se/skalman02/akne-behandling.JPG Bud startar på 100kr Nuvarande bud: 1000kr Sida #4 www.iphonelove.se Den första sidan jag skapade, en iphone-blogg. P.g.a tidsbrist och tristess orkar jag inte uppdatera bloggen längre. Den har haft ganska bra statistik för att inte vara någon speciell SEO eller marknadsföring. http://data.fuskbugg.se/skalman02/iphonelove.JPG Bud startar på 100kr Nuvarande bud: 600kr Alla sidor skall väck, låt budgivningen starta. MVH Henric Johansson. PS. jag utför programmeringsjobb om det är något som ska till på någon sida, då är det bara PMa. Tar även emot programmeringsjobb om det är någon som behöver hjälp för en billig slant. OBS. all kod går självklart att föra över till ett annat domännamn om så önskas. Alltså får man köpa enbart källkoden till hemsidan. Inga kopior säljs. |
Kommer inte in på tankafilm.se
|
Citat:
Samma här sa Per |
Ang Tankafilm.se
Hur kommer det sig att du hade sån "enorm" trafik i januari i jämförelse med nu? Kört någon marknadsföring? 100kr bjudet i alla fall. |
Bjuder 200 för akne-behandling
|
och 200 för iphonelove
|
Kommer ni fortfarande inte in på tankafilm?
Angående trafiken, jag körde adf.ly i början. Uppdaterat buden. |
Citat:
This Virtual Directory does not allow contents to be listed." Står det bara. |
Oj mitt fel, det var fel adress.
OBS. all kod går självklart att föra över till ett annat domännamn om så önskas. Alltså får man köpa enbart källkoden till hemsidan. Inga kopior säljs. |
Webbservern hemsidorna ligger på har varit nere, ber om ursäkt men nu är dom uppe igen.
|
Bjuder 400 på Tankafilm.nu
|
100kr på androidtelefoner.nu och 250kr på acne-behandling.se
|
Om inte alla vet det så är överlåtelseavgiften för .NU på ca. 2000 kr. Så slipper Kekke kanske få bud som sedan dras tillbaka.
|
Citat:
|
Citat:
Hej Kekke, vad kommer trafiken ifrån på dom svenska domänerna? Och vad händer med inlänkar till sidorna efter att du har sålt? Har du mer tilläggsinformation får du gärna PM:a mig |
Citat:
Finns även lite direkt-trafik. Jag har ej köpt några inlänkar eller har inlänkar på andra sidor förrutom iphonelove.se som länkar till de andra sidorna. Så inlänkarna kommer finnas kvar. |
Drar till baka mitt bud på androidtelefoner! glömde bort avgiften!
|
Citat:
bjuder 500kr för båda .se sidorna (d.vs 1000kr totalt) + omkostnader. Kan du verifiera statistiken på något vis? Ge tillgång till analytics/annan mätsida? Ingen av sidorna är spärrade från adsense/google/andra viktiga sidor? |
Jag skickar info till statcounter på pm till dig Fredrik.
|
3 dagar kvar på auktionen.
|
1500:- budat på www.tankafilm.nu koden :)
|
Citat:
Tack för PM Kekke, mina bud står kvar. Väldigt bra om du kan ta emot betalning via payson, eller direkt via bank. |
Lugnt Fredrik, dock var Gregoff först med bud på 500 för iphonelove.se
Du kan se det på mina besöksmeddelanden. |
Citat:
OK, 500kr för acne sidan, och 600kr för iphone sidan. |
Citat:
|
700kr för ACNE sidan =)
|
Citat:
|
Budgivningen avslutas imorgon.
|
800 för aknesidan. utan domän vill bara åt innehållet.
|
Citat:
Nytt bud på tankafilm genom PM. |
Citat:
|
Citat:
|
Auktionen avslutas idag 18:00
|
1000kr för akne sidan..
|
Auktionen avslutad.
Grattis till vinnarna! |
aj aj aj missade! grattis till vinnare och köpare!
|
det säljs så mycket skit och skräp med "putsade" siffror på WN, men här blev jag positivt överraskad att precis allting var som utlovat och nästan lite till.
Riktigt skoj att göra affärer med dig Kekke. säg till på onsdag när BBS-överföringen borde ha kommit fram, så gör vi klart det sista med. Hade jag kunnat ge dig ett plus i kanten eller annan "rank" här på WN så hade du fått det nu! Vänligen, Fredrik Näs |
Tack för feedbacken :)
Jag kan föra över allting imorgon :) |
Citat:
Nejdå Kekke, vänta på pengarna, snällt av dig, men se alltid till att få betalt före du levererar, har gjort det misstaget själv ett par gånger! Vänligen, Fredrik Näs |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson