![]() |
Community med bra designe
Säljer communityn Islademuerta.se pga tidsbrist. Domänet Islademuerta.se ligger hos webbhotellet one.com. Kan överföras till annat webbhotell,då skickas hemsidan som script. Det finns inga annons kontrakt men stor potential.
säljer islademuerta för 2900 kr. Inga kommentarer tack, ignorerar alla kommentarer som inte har med köpet att göra, är ni intreserade så PM:a mig :-) |
Du behöver inta spamma ner forumet vart 3:e dag:
http://www.wn.se/t1047009.html |
Vad är poängen...? Vill någon köpa så hör dem nog av sig via dina andra trådar om precis samma sak.
|
som sagt inga kommentarer tack
|
men bara för att jag lagt ut två gånger betyder inte det att jag har spammat, och förästen är det bara ni som inte har någe att göra för att ni stör er på vad som hälst. Jag stör mig iaf på att det finns sånna som NI! jag är ny och trodde att dom tog bort en tråd efter ett par dagar!!
|
Citat:
|
att du inte har något annat o göra, om du inte är intreserad kan du väl göra någe annat.
|
jag tänker skita fullständigt i att läsa kommentarer eftersom att ni stör er på allt!
|
Citat:
|
nej bara i den här tråden
|
luktar BANNED på den här användaren.
så trött på troll som kommer in på wn.se och tror att dom är så smarta och kommer tjäna massa snabba lätta pengar. Folk är inte dumma i huvudet här. |
för det första, jag tror inte jag är smart och så vidare som du skrev, för det andra är inte 2900 mycket. och jag säljer bara den och inget mer så allt du säger är ju helt totalt FEL!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så, hur många kopior finns det av detta? Är det ens du som skapat det från grunden? Och du menar alltså att man ska betala 2800kr~ för domänet? Eftersom scriptet kostar enligt dig själv 100kr. Då du inte nämner någonting om någon medlemsbas, inkomster eller liknande. Du säger att det inte finns några annonskontrakt(?), that's it. Jaja, varför lägger jag tid på kladda ner din tråd. Sorry och lycka till med försäljningen! |
Ingen idé att skriva frågor, han läser ju inte kommentarerna längre ändå.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Har haft kontakt med denna person via blocket på mail och vi fick ett mail igår om 300:- för hela siten eftersom att vi inte pratade om affären på länge. Så 2900:- är lite ocker.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson