![]() |
Kontaktannonser.com säljes
Köp nu pris: 10 000 kr + moms.
Överföringskostnader betalas av köpare. Har ingen statistik. |
säljer du endast för köp nu priset? eller tar du emot bud ? börjar budgivning på 2500:- i såfall . Om inte så ignonera budet.
|
Här säljer jag endast för köp nu priset. Det blir så veligt annars eftersom jag har domänerna uppe på fler ställen.
|
Sista chansen på denna...
För info om budgivning. Skicka ett PM eller gå till domänen. |
Nytt bud på 3 000 kr + moms.
|
du har nytt bud ifrån mig som PM
|
Vill bara förtydliga att jag inte har budgivning direkt här i tråden eftersom domänen är uppe på andra ställen. Däremot informerar jag här om jag får in nya seriösa bud. För att lägga bud, gå direkt till domänen.
|
jag förstår inte vad du menar? Kontaktannonser.com fungerar inte i webbläsaren ?
|
Citat:
|
Precis som jag sagt var sista dagen för bud igår(förfallodatum).
|
ah synd jag missade detta då, grattis till köparen!
|
Citat:
Vilket på sätt och viss verkar vara ett lite speciellt sätt att köra en auktion. Siste man som hinner lägga bud innan en viss tidpunkt vinner auktionen och inte den som vill betala mest. Man lägger bud och har sedan ingen chans att lägga ytterligare ... men visst. Edit: vad var slutbudet, för huvudsidan med listningar visar mindre än jag skickade in igår? |
Det sista budet jag fick var på 3 500 kr.
Jag har valt detta sätt av olika skäl. Det går alltid att köpa direkt för Köp nu priset om man så vill. Om det är det bästa sättet att sälja domäner på kan man ju ha olika åsikt om naturligtvis. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson