![]() |
Har Loopia problem eller
Har fler problem att komma åt Loopia? Jag kommer varken åt Loopia eller min webmail, blogg och en webbsida.
|
Jag kommer inte åt varken Loopia eller någon sida jag vet använder Loopia åt sina domäner.
|
|
Det finns redan en tråd om detta... http://www.wn.se/t1043490.html
Edit: Brädad av mig själv. Se nedan! |
Citat:
|
Jag skäms personligen att jag är kvar med mina tjänster där. Känns som om det är minst en gång månaden som det är fel där. Skulle nog vara mer driftsäkert att sätta upp en burk på kontoret och lägga allt där. Nu funderar jag starkt att flytta allt, nåt förslag på ett webbhotell som håller måttet?
Det här året blev jag mest besviken på Loopia och Tele2, byta bägge blir nog av nu! |
Citat:
Detta visar ju bara på hur sämst Loopia är. Den tråden som låg först när jag skulle kolla om det var någon störning var just den gamla, och tog för givet att det handlade om dagens problem. My bad. Ber om ursäkt till TS. |
Citat:
Den funkar ju också lite sådär, den kan ligger hos loopia?=) |
Citat:
|
Driftbloggen.se är förmodligen Sveriges mest välbesökta webbsida just nu, så det kan vara anledningen till dess nertid :)
|
Hur svårt kan det vara att bara routa om trafiken? ... Fast de kanske bara har en router? ;)
|
Nu är Loopia igång igen ... återstår att se hur länge det håller.
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
Kanske läge för Wikileaks att lägga sina sidor där. |
Någon som vet hur länge dessa problem brukar pågå?
Jag har lagt gjort ett stort utskick via post till flera potentiella kunder - ingen av dem kommer att köpa min tjänst nu! |
Citat:
|
Och nu är mailcluster.loopia.se nere igen, jippi!
|
Jaha, då kommer man återigen inte åt sin blogg, webbsida o webbmail på Loopia eftersom Loopia återigen är nere igen.
|
Citat:
|
Det med redundans och kompetens är inte deras starka sida.
"2010-12-03 19:30: Vi har för närvarande tillfälliga störningar i nätverket som kan göra att vissa tjänster är svåra att nå. 2010-12-03 20:27: Källan till problemet ser ut att vara ett hårdvarufel, arbetet fortgår." Ser ut att vara ett hårdvarufel? Haha bra kompetensnivå, börja med köra redundanta saker istället så kan man prova dra ena för utesluta saker. |
Citat:
|
Citat:
Det har ju visat sig sista tiden. Kan säkert finnas mer som jag inte har någon erfarenhet om. |
Återigen har Loopia problem .... står inget i driftbloggen heller ser jag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Allt är inte en personlig attack mot dig, vissa vill bara ha mer information. Bara för att dina saker var nere hos dem så betyder det inte att allt var nere. |
Citat:
Ja, hela webbhotellet hade problem men problemet varade bara i några minuter vilket leder till att alla inte upptäckte att Loopia hade problem. Ni är bra att diskutera att problemet var bara hos en när fallit inte var sådan. Ni kanske bör läsa driftbloggen först innan ni börjar antyda saker o ting. |
Citat:
|
Citat:
Det är inte så svårt att fatta att Loopia har problem när man skriver "Loopia har problem" men kruxet är att du och en till tycks tro att felet låg hos mig vilket det inte gjorde. |
Citat:
|
Om du skriver "Loopia har problem" då är det inte ett svar utan ett påpekande och då får du allt ge lite mer info om vad som strular...
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson