![]() |
Billiga .se domäner?
Har ni några tips på var man kan registrera billiga .se domäner?
|
Det är ingen större skillnad hos de större webbhotellen. Priset ligger runt en hundralapp.
|
Citynetwork är någon tia billigare och har gratis e-mail. Annars vänta på nästa kampanj.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det julrusch i domänbranschen? Det är väl inte direkt julklappar man köper, eller?
|
Citat:
Men eftersom det historiskt inte skett, så väljer jag att stå fast vid mitt "not likely".. Men jag tycker att din kommentar var en så talande slutkundskommentar, så jag tänker låna med mig den, så att hotellen vet att dom kan "försöka sko sig på julruschen"... |
Jag vill minnas att något liknande hänt hos diverse webbhotell. Speciellt utomlands.
Det är ju inte mer än rätt med kampanjer lagom till jul/nyår :) |
Har för mig att Binero hade gratis .SE domäner runt julen 2007.
|
Citat:
- 12 okt-31 dec 2006 gjorde .SE en riktad kampanj för IDN-domäner mot sina ombud. - December 2007 gjorde .SE en riktad kampanj för .se-domäner mot sina ombud. - December 2008 gjorde .SE en riktad kampanj för .se-domäner mot sina ombud. Affärsmodellsbyte mars 2009 (innebär en kraftig prisreduktion för .SE´s registrarer) - Oktober 2010 gjorde .SE en riktad kampanj för .se-domäner mot sina registrarer (med anledning av årets stora händelse - 1 miljon .se-domäner) |
Hej Peter. Binero har en kampanj på G för tillfället där man kan köpa .nu-domäner för 10 kronor.
Sen har FSData 50% på sina webbhotell. Det kommer mer. Likely, alltså. EDIT: Webbhotell och domän för 9 kronor det första året hos CityNetwork. |
Gissar att det inte blir på .se?
|
Ser inte ut som det nu.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson